Robin1994 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 har lyst å sette på sportsfilter som jeg har ifra biltema, men er litt usikker på om jeg tør det eller ikke pga det er noen lednigner som er koblet til boksen der luftfilteret er, så derfor spør jeg dere om det er trygt å koble av de ledningene og montere biltema filter? :p noen bilder av de ledningene som er koblet til : [ATTACH]32862[/ATTACH] [ATTACH]32863[/ATTACH] [ATTACH]32864[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 uhm, skal ikke det rett på innsuget..? :p Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 skla vel ikke bli noe stort problem tipper jeg. men ville nok revurdert og kjøpe fra biltema:) hørt mye dritt om de filtrene der:) Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Invester heller i Green :) verdt de 800-900 kronene det. Har ikke trengt å vaske mitt enda. Er like grønt som før.. Kjørt et par/tre måneder med det nå :) og mye grommere lyd.. Biltema og generelle 200-300 kr filtere kan du bruke i 1 måned også er det så fullt av dritt så det bare er å kastes. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Har lyst på green filter ja, men har et filter ifra biltema som jeg fikk og tenker å montere det når jeg er hjemme igjen. Men det er helt trykt å ta vekk de ledningene som er der? Så jeg slipper å få problemer med bilen. Vil være sikker pga har lagt i en del penger på reprasjoner på motor pg understell skjønner dere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 er ikke værre enn og prøve:) de kablene går til luft overvåkning regner jeg med så da får du feilmeldinger om noe ikke er bra:) Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Kjøper du enten Green eller KN filterkit får du må adapter osv, skal ikke trenge å ta av noen ledninger der da.. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Javel okei, får prøve å finne meg noe green filter, kanskje billig på ebay :p, og montere :) Takker for svar da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2012 jaujau, det skjer lite med G3'n min, men skal prøve biltema filteret imorgen og kjøre en runde rundt omkring i byen imorgen. er ikke noe mye penger hos meg nå, så blir kanskje en stund til neste ting jeg skal kjøpe men det får jeg bare tåle :) kommer sikkert noen bilder etterhvert :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 Nå kan det hende det blir noe snadder til GTi'n her :p Så på nettbanken idag at kontoen hadde fått en liten fin sum i seg , så her blir det bestilling av litt småtteri :p Tenker på Vr6/Rieger leppe foran, LED skiltlys, og kanskje noe klistermerker :p Noen som har noe tips til noe annet jeg kan kjøpe?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 31, 2012 Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 Tja.. En kan jo alltids bestille klare blinklys m/kurvelys foran? :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 Har tenkt på det selv. Men får se om det blir å bestille det nå eller vente en stund :) blir isåfall sota blink og kurve lykter da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 31, 2012 Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 Det utgjør mye mer forskjell enn man skulle tro :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 (endret) noen som har bytta farge på taktrekket sitt noen gang? jeg har grått taktrekk nå, men ønsker å få det komplett svart innvendig :p er det bare å lakkere med sprayboks eller? sku gjort det samme med hatthylla mi pga den er blå :p Vurderer også å gå for innkjøp av DTM eksospotte imorgen om jeg finner noe, men lurer på om original potta på G3 er sveisa fast eller er den bare strammet sammen? :) kjekt å vite på forhånd Endret September 1, 2012 av Robin1994 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 31, 2012 Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 Har lyst til å gjøre det samme. Originalpotta er sveisa. Her må du til med vinkelsliper! :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg