Gå til innhold

spørsmål ang årsavgift 2012

Ranger emnet


morpheusbd

Anbefalte innlegg

Er bare påskiltingsgebyr hvis man skal ha skilt på bilen igjen. Dreier det som en bil som skal kjøres til vrak, så er det bare å kjøre til du blir stoppa.

 

Sier jo seg selv, "Påskiltningsgebyr" :)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så du vet det så får du ett påskiltningsgebyr hvis du mister skiltene i en kontroll, husker ikke pr. nå om det er 1,500 eller 2,500 kr.

 

Nei, dette er feil. Det koster ingenting å miste skiltene i en kontroll. Det er kun hvis man vil ha tilbake skiltene det koster penger. Det er derfor det kalles et påskiltingsgebyr.

 

Nå vet du det, siden det ser ut som du roter litt med dette.

Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor du har fått det fra at jeg sier at PÅSKILTNINGSGEBYRET skal betales når bilen blir avskilta, trodde til og med at du, flatpedal, skjønte at når noen sier Påskiltningsgebyr, så mener de ett gebyr som skal betales når bilen skal få skilter påmontert etter at skiltene er blitt tatt med tvang av vegvesenet på grunn av manglene årsavgift.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se ditt eget innlegg nr 3. Der skriver du:

Bare så du vet det så får du ett påskiltningsgebyr hvis du mister skiltene i en kontroll, husker ikke pr. nå om det er 1,500 eller 2,500 kr.

 

Deretter påpeker jeg at man ikke får et påskiltingsgebyr når man mister skiltene, men at gebyret må betales betales i det øyeblikk man vil ha bilene tilbake på bilen igjen.

 

At du kverulerer på dette er jo helt utrolig, men sier vel mest om hvor lite du har å ta deg til. Jeg vet ikke om du har lagt merke til det, men det du tar feil på er ikke at gebyret benevnes som påskiltingsgebyr, men tidspunktet det forfaller til betaling.

Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det var noen som helst som ikke skjønte hva Jesper ville frem til, betydningen av påskiltingsgebyr ligger i ordet ;)

 

BTW: Der jeg er moderator sletter jeg innlegg som sorterer under kverulering, usakligheter eller ufin ordbruk ;)

Endret av Quattro73

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår