rakriste Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 ser faktisk ut til at toppen overlevde uten større problemer.. blokka derimot står bomfast, men jeg tok det tapre forsøket å dra den løs. og det gikk, nå siver den pent igjen, men... hehe tror vi overhaller når vi først er igang Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 PEN bil ass:D....inponert jeg..mye inspirasjon til min egen :D Skal bytte callæsjen snart..bytter man bare trekket..eller selve stålkonstruksjonen alt er festa i..så i bilen...evt hvem selger sånt i dag a? Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 PEN bil ass:D....inponert jeg..mye inspirasjon til min egen :D Skal bytte callæsjen snart..bytter man bare trekket..eller selve stålkonstruksjonen alt er festa i..så i bilen...evt hvem selger sånt i dag a? takk takk, sjekk ut top'n'trim i sverige, de har til billig pris. liten update: IT's Alive!!!! carbio'n har fått ny "brukt" motor. putta neddi gamle motoren, en 1.8gti. så nå siver den rundt igjen, men har fått eksoslekkasje mellom topp og grenrør pga dårlig økonomi, så gamle pakninger ble brukt i tillegg til at 2 bolter har blitt borte :( fikser det i løpet av uka, nå har jeg bil att! :D etter mye skruing for å få bilen på veien igjen, så begynte jeg å demontere 2L blokka for å finne årsaken til alt dette helvete.. og alt under bunnpanna så fantes dette: nok spon til å lage en sandkasse!!! det viste seg å være ett rådelager i pulverform, pluss litt stempelbiter og knekte stempelringer, dette var da sylinder nr 4 som ville hoppe av turen :D Så nå er jakten i gang på en 2L blokk (2E) igang. langslag kan by på mye morro det og da skal iallefall alt overhalles først! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 i disse ned gangstider så blir alt enda litt værre. på mandag så får jeg ett uheldig møte med en trailer.. dette skjedde på en parkeringsplass, og i frykt på for å mose fronten så rygger jeg inn på en p-plass, men traileren nærmer seg og jeg rygget "litt" til og treffer en autoværn stolpe som er umulig å se. :( knuser baklampa på venstre side og får en bitteliten bulk. sjåføren er skikkelig ekkelt type og nekter for alt. nekter å si sitt navn og oppgi nr sitt. saken er den at hans trailer ikke har ryggelys eller hjelpemannskap til å guide han eller varsle andre bilister, dette er på ett godt trafikkert p-plass hvor det så klart er trangt. traileren hadde tilhenger fulllastet med nye biler. Tross vitner og slikt så måtte dette ende med politianmeldelse, så nå får vi se hva som skjer. politiet bekreftet minst 2 brutte trafikkregler fra han sin side, så håper forsikringa hans dekker noe av dette iallefall. ikke store skadeverdi, men ubehagelig. for å friske opp litt mot i mellom tiden så har jeg idag klar gjort fangeren foran. har grov sparklet litt og skal nu ha på fyller og finslipe. bakfanger neste! fronten skal få noen modd til!! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 kjiiipe greier :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sexybam Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Det er nå slik at alle ikke er like flinke som oss selv desverre :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Fin cæbb du har Rakriste, bare lurte på om du bruker cæbben på vinteren å? Og åssen går det? :) Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Fin cæbb du har Rakriste, bare lurte på om du bruker cæbben på vinteren å? Og åssen går det? :) takk!! nei hittil så har jeg ikke brukt cæbben på vinterstid. den har heller ikke tidligere i sitt liv sett så mye snø heldigvis. uansett så er den altfor lav til det. og heve er ikke aktuelt. interiøret ser for jævlig ut, skal teste å høytrykksvaske det i kveld :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 begynte så vidt på bakfangeren i aften. fjernet ett av 2 hull. eksos er ut, og det andre hullet skal tettes og patenteres med noe annet flottere! gjenstår en del pussing og sliping så klart. OG DET BESTE AV ALT... jeg har letta bilen for mange kilo. de jerna inni disse clipper fangerene er jo blytunge. her kommer en ny løsning så vi får ned vekta på bilen litt. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 takk!! nei hittil så har jeg ikke brukt cæbben på vinterstid. den har heller ikke tidligere i sitt liv sett så mye snø heldigvis.uansett så er den altfor lav til det. og heve er ikke aktuelt. interiøret ser for jævlig ut, skal teste å høytrykksvaske det i kveld :D Ok den er grei. Driver og funderer litt på å kjøpe meg golf cab jeg og, men må selge 2 ern først da. Men jeg trenger en bil jeg kan bruke sommer og vinter. Går vel hvis jeg kjøper justerbart senke sett men, får se hva som skjer. Hvor kjøpte du justerbart senkesett + pris? Og hvor mye senker dette? Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sexybam Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Ok den er grei. Driver og funderer litt på å kjøpe meg golf cab jeg og, men må selge 2 ern først da. Men jeg trenger en bil jeg kan bruke sommer og vinter. Går vel hvis jeg kjøper justerbart senke sett men, får se hva som skjer. Hvor kjøpte du justerbart senkesett + pris? Og hvor mye senker dette? Dette skulle vel være ganske bra, til en grei pris. Senker 65-95 mm, ikke værst! Sorry OT! Bilen din blir bare bedre og bedre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg en golf 1 cab 1989 mod, og lurer på hvor i sverige du fikk byttet kalesjen. Hvor mye betalte du, hvor lang tid brukte de og kjøpte du taket av de?? Hilsen en som lurer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg en golf 1 cab 1989 mod, og lurer på hvor i sverige du fikk byttet kalesjen. Hvor mye betalte du, hvor lang tid brukte de og kjøpte du taket av de?? Hilsen en som lurer ;) din post nr 1 :D Pm sendt. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Feeeet bil du har der assa:D:D Får jeg spørre dge om et pa ting..da du har samma prosjekt på gang som meg :D Hvor får man tak i slike mk3 loock dørhåndtak? OG hvor det blir best å handle stivere foringer i understell og motorfester..? TAKK :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Feeeet bil du har der assa:D:D Får jeg spørre dge om et pa ting..da du har samma prosjekt på gang som meg :D Hvor får man tak i slike mk3 loock dørhåndtak? OG hvor det blir best å handle stivere foringer i understell og motorfester..? TAKK :D Polybush-foringer får du hos http://www.kollevold.no/ Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg