rakriste Skrevet April 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 ble unna gjort litt idag oxo.. motoren ble montert på det nyinnkjøpte motorstativet. ribbet den slik at jeg fikk vasket og lakkert blokka. toppen skal byttes etter at motoren har blitt godkjent på biltilsynet.. så slipper jeg å surre med eventuelle problemer som kan dukke opp rett før jeg drar.. denne fargen ble valgt da rattet/girkula/bremse calippere er i samme farge.. skal liksom gå igjen flere steder på bilen.. håper det blir ett greit resultat. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 blokka er nå ferdig lakket.. nå gjenstår montering og innhandling av diverse deler (ny vannpumpe, regreim osv.) byttet til sommer dekk i regnværet, f*** hvor vått det ble. en positiv ting dukket opp. Som bilde viser så ser du at når jeg jekker opp bilen (bak eller foran) så løfter hele den siden av bilen seg.. så jeg trenger kun å jekke opp 2gr for å bytte 4 dekk. Bilen er såpass stiv. :) Fronten skal ned enda 15mm.. nye senkeskåler er kjøpt inn og venter på montering sammen med nye KYB-dempere ] bilde ser nesten ut til å være svart/hvit Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-audi gutten Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Om du fikk med noen form for godkjenning med senkeskålene?? Siter 1979 Vw Golf 1982 Vw Golf cl 1983 Vw Transporter (aut.) 1985 Audi 100 1986 Audi 100 cc 2003 Audi A3 (bruksbil) ----------------------- x- 1983 Vw Golf Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 mener det lå tüv godkjenning i esken, men må sjekke for å være sikker.. hvordan det? finns ingen mulighet til å se det på en eventuell kontroll, da må det isåfall skru's fra hverandre. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-audi gutten Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Har hatt sånne i tankene til min bil en stund,men har liksom aldri blitt noe åsså lurte jeg på om de kom med TÜV papirer. Siter 1979 Vw Golf 1982 Vw Golf cl 1983 Vw Transporter (aut.) 1985 Audi 100 1986 Audi 100 cc 2003 Audi A3 (bruksbil) ----------------------- x- 1983 Vw Golf Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 hmmm.. klarer ikke å finne papirer.. men det er ikke mulig å se forskjell for en vanlig person... så tekniske kontroller skulle ikke by på problemer så lenge du har godkjent senkesett ellers. dvs at det står i vognkortet ditt. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 nye bilder av fronten med nymonterte front blinklys med parklys. ble ganske bra syns nå jeg. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Hepp Hva slags bil er den 2L motoren fra? Ser bra ut dette her! :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Motoren er tatt fra en audi 80 sport 1989 modell. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by vw-audi gutten Har hatt sånne i tankene til min bil en stund,men har liksom aldri blitt noe åsså lurte jeg på om de kom med TÜV papirer. de fåes med tüv papirer de... kein problem ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 til nå har eg sett 1 golf 1 cab som var drit bra, den hadde jetta 1 front, du burde prøve dette, men du har jo bestilt nye runde lykter :rolleyes: blir skikkeleg tøft med jetta front på cab, stemmer liksom mer med resten av bilen :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Flott bil du fant deg til en billig penge. Ser ut som prosjektet ditt kan bli spennende å følge med på. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 da den andre golfen min er ett større prosjekt så blir denne cabben fikset på i ny og ne.. men har masse ideer for den og nye deler er bestillt. motoren blir litt forsinket pga arbeidsbrist. nye pakninger,vannpumpe og reg.reim kjøpes inn til uka. tar ting litt som det kommer. oppdaterer med bilder når ting blir gjort. idag skal bilen få en lett lakkrens og shines litt utvendig samt av KYB demperene skal moteres i fjærbein jeg har liggenes. Å få ut gamle dempere av fjærbein er ikke lett.. Noen som har tips? senterskruen sitter som f*** Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Kjøpte nye dørtrekk i svart skai av karmann idag. de gamle var hvite men hullete og stygge. etter plan så skal hele interiøret sys om til skinn, men foreløbig så blir det med dette.. Slik så de gamle dørsiden ut!!!! ÆSJ. slik ser de nyinnkjøpte ut :) og dette ble resultatet.. meget fornøyd. Edit: Akkurat Nå bestilles oxo aluminium vindussveiv til både bak og foran, samt alu knott til speiljusteringa. dette vil bryte opp litt og få en mer sportslig feeling.. hope so :) videre ut i uka så skal dørhåndtakene byttes ut til noen uten lås, samt at "dørlåsknottene" skal byttes ut til blå diodelys (kobles til alarmen) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmann Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Det gikk jo fort ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg