93audis4 Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 (endret) hei er det noen som har ett hint ang min s4........ikke gnist å ikke bensin???? har kjørt vagcom.bytta svingjulsensor å fikk feil på styreenheten????bytta begge ting.starter fortsatt ikke...sitter en defa som er koblet til.men kan det vere den som kødder det til???? en gammel defa sitter der:((((...alt funker som ellers....starter sviver rundt som skal....akkurat som om den er bensintom....0 teign til å starte....???????? Endret April 1, 2012 av 93audis4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 koble ut defaen, den er ikke avansert så er lett koble det bort.. prøv da Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93audis4 Skrevet April 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 ja skal gjøre det..har hørt att den defa,n kan ødlegge mye....vi tester å ser...)))) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93audis4 Skrevet April 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 noen som har flere hint her ang min s4)???? :):wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93audis4 Skrevet April 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 hvar ikke defa,n som er problemet:::)) da kjønner jeg ingen ting...bytta snart alt som kan byttes å:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Har du målt om det er strøm inn på bensinpumpa da? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Har du ikke gnist så går heller ikke bensinpumpa. Hva fikk du ut ved diagnose da? Sjekket hallgiveren (G40) bak kamdrev? Du har byttet svinghjulssensoren/veivsensoren (den fremre) eller turtallssensoren (den bakre)? Sjekket begge for metallspon? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 http://www.keepandshare.com/doc/3762529/audi-s4-2-2-20v-aan-motronic-jpg-april-3-2012-7-46-pm-312k Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93audis4 Skrevet April 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 hei hei..jeg har bytta svinghjulsensor.det fikk jeg som feilkode på vagcom...+att jeg fikk feil i styrenheten som sitter på pasasjersiden .den har jeg å bytta å teste.men skjer ingen ting.men den diagnosen til vagcom skal vell si om kam sensoren er død:?sjekka diagram du sendte meg...jeg får sjekke litt til i mårra...takker så mye får svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93audis4 Skrevet April 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2012 ja ja da løste det seg med min audi....hallgiver er tingen.....jippi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93audis4 Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 har du noen hint ang min s4 drar kun til 5000 på turtall å så skjer det att den sperrer på en måte???den hvar ikkke sånn når jeg hentet den-...??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 Mitt første hint er som alltid, diagnose ;) I slike tilfeller, dra motoren til den ikke vil mer og ta diagnose før tenningen skrues av :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93audis4 Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 hei hei..okei da tar jeg diagnose å sjekker ....takker veldig for svar:))))) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93audis4 Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 fant nye coiler på nett til s4 min..2.2 aan....650kr pr stk..latterlig billig..2400kr på mekonomen....kjøpte ett par jeg...så har jeg hjemme:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93audis4 Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 hei hei...nå har jeg tatt en diagnose på min audi s4,, å der sto det....(magnetventil for ladetrykkbegrensning.?+kortslutning til jord eller åpen krets? permanent: kode 01262...har du noen svar på detta??????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg