Jeez Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Hadde eg ikkje kjøpt den Jettaen eg kjøpte for 3 veker siden, hadde eg nok gått for den der :D Syns den er dritstili! Er rutene blåtona? Ser sånn ut syns eg.. Hvis ja, hvilken folie, fra kor? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 filmen er vanlig 43% kjøpt på bilXtra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 da var bilen solgt for litt siden... med liten klump i halsen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 nydelig gjennomført bil, tør du si ca hvor mye den gikk for? håper du finner deg noe nytt og gøy :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 stod annonsert til 43 men fikk litt mer... er på leit etter ny kjerre ja, helst med turbofemmer og quattro :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 hehe..pruta han oppover? ny vri no til dags det der ;) FET bil da, men en ting..hvor får du sideskjørtet fra? orginalt 90 eller hur?? Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Din lokale VW forhandler har slike...koster 500kr pr side... Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Din lokale VW forhandler har slike...koster 500kr pr side... 1000kr for den plastikken der?? Høggern tar 150kr for strøkne 90 breddere...sikkert det samma for skjørta..om de bare har dem :) Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 hehe..pruta han oppover? ny vri no til dags det der ;) var vel at folk bydde over hverandre prisen steig litt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 1000kr for den plastikken der?? Høggern tar 150kr for strøkne 90 breddere...sikkert det samma for skjørta..om de bare har dem :) hvis du leser litt i tråden så ser du at det er g60-lister som står på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Hva er forskjellen? Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mandt Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 skikkelig fet jetta også!! thumpsup blir det flere prosjekter??? venter i spenning :rolleyes: Siter *87' VW Jetta, endelig vw igjen :) *96' Peugeot 405 GTX (solgt) *85' VW jetta, deilig god bil ja!! savner den masse. (solgt) *84' VW Golf 1, rammeskjev og taka! ;) hehe (skroten et sted) *85' VW jetta, skrubil -> bilcross (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 nå er bilen til salgs igjen ser jeg :) http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=853570 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 har den havnet i bergen no?? kjørte forbi den idag og han kjørte forbi meg og eg kjørte forbi han igjen alacocaina fin bil men manglet litt lys i fronten. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miXer Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 bilen blir forhåpentligvis ferdig sparkla i morga... klarer aldri å bestemme meg for farge men valget står vel mellom vw/audi's sølvgrå eller opel astra sin caprigul (gull/oransj-ting). satt derfor å testa litt i photoshop.... hva er folket sin dom? åssen i alle dager klarer du å mekke eget fargevalg på bilen i photosop? Dette må jeg teste på min jetta. MÅ bytte farge nå.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg