Urban Skrevet Desember 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2012 Deltaone; Fikk ikke med meg helt hva det er du svarer på..Ikke diff nei, stiv bakaksling :) Den går helt fint, sitter som støpt i svingene ;) Bestilte karten fra USA, den var jo så klart alt for liten til en person av normal størrelse, så jeg sveiste til en rørkonstruksjon som jeg boltet fast frampå, og laget forlegning til gass- og bremse-pedalene. Så dermed fikk jeg en god del mer vekt på framhjulene :) Kan godt legge ut litt mer bilder og slikt om det er noe interesse ;) Bilder liker vi på alt som har motor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 Da skjer det ting her igjen :) Har endelig fått frost pluggene; Har hamret de inn, men glemte å ta bilde, skal ta senere :) Har også kjøpt gjengejern, og begynt å kappe. har også fått på girkassa på motoren igjen, ble jo ganske så flott :D Nå mangler jeg bare O-ringen til innsuget som jeg må spørre om på Møller, men får ikke hørt med de før skolen begynner :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 looking good! :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Desember 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 Byttet du simringen mellom motor og automaten? Den som holder oljen inne i motoren... Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 Nei, gadd ikke med det ;) Den har ikke vært noe problem enda :p Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Desember 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 Det kommer like plutselig som kjerringa paa juleaften! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 Hahah :D Her er de bildene av karten, som jeg lovte dere her forleden ;) Motoren er en Honda Clone 6.5 HP 200 cc Forsterket sentrifugalclutch med #40 kjede :) Den går 60 km/t i nedoverbakke på humpete grusvei, har ikke fått prøvd toppfarten på asfalt enda men tror den lgiger oppe i 60 på falt asfalt :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 Hva er det du skal bruke gjengestang til? :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 Nye bolter til eksosmanifolden :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 M8? jeg kunne skaffet deg rustfrie m8 studs med ubracohode til den prisen du vil :)og så mange du vil :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2012 ^ jeg trenger slike bolter :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2012 Jeg bare tullet :-P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Desember 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2012 16vturbo: Skulle ikke du ta deg av dama?? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2012 M8? jeg kunne skaffet deg rustfrie m8 studs med ubracohode til den prisen du vil :)og så mange du vil :D Allerede ferdig med studsa :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2012 16vturbo:Skulle ikke du ta deg av dama?? Holder på.... Snaaart skru igjen :-P:-P:-P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg