raymondblack Skrevet November 24, 2011 Rapporter Share Skrevet November 24, 2011 Jeg har kjøpt meg motorvarmer til accorden min. Kjøpte bare varme element til blokka, ikke komplett kupe, batterilader osv.. (hehe kjærringa kaller meg gjerrig, for å ikke kjøpe varme i kupeen sitte heller å fryse for noen hundrelapper. hehe sa at varmen kan vi holde i senga om du orker!) men til poenget mitt! Forsto at varmeelementet skal i kjølevannet, men hvor finner jeg den bolten jeg skal skru ut for å der etter skru inn varmeelementet? Er det noe annet jeg burde tenke på? Bilen er en Accord fra 05 med 2 liter bensin. thank you thank you Siter OPEL ER BRA! --------------- 2005 Honda Accord 1999 Yamaha Thunderace 1000 1996 Seat Toledo 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Spock Skrevet November 24, 2011 Rapporter Share Skrevet November 24, 2011 Her kan du finne plassering av frostpluggen: http://www.defa.com/no/html/automotive/warmup/find_your_engine_heater/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymondblack Skrevet November 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2011 ja takk for det. var inne å så på dette. Men det står ikke hvor pluggen er på en accord, det står bare generelt. Men hvor sånn ca. finner jeg den? i bunnen av blokka, i toppen, siden? Det er pluggen jeg sliter med å finne:) Siter OPEL ER BRA! --------------- 2005 Honda Accord 1999 Yamaha Thunderace 1000 1996 Seat Toledo 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymondblack Skrevet November 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2011 hehe jeg kikket ånkli nå ser at du hadde rett. fant det:) Siter OPEL ER BRA! --------------- 2005 Honda Accord 1999 Yamaha Thunderace 1000 1996 Seat Toledo 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet November 24, 2011 Rapporter Share Skrevet November 24, 2011 men ville absolutt kostet på coupe varmer altså! plukket bare av deler på en bil på et høggeri jeg, digg med isfri og varm bil altså! kjerringa blir mere lysten på og holde varmen i senga når du ikke er så gjerrig på varmen i bilen å vettu! ;-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymondblack Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2011 Men er ikke det et sabla styr? Må jeg ikke trekke en hau med kabler in å ut av kupene å få en koblings boks osv? Siter OPEL ER BRA! --------------- 2005 Honda Accord 1999 Yamaha Thunderace 1000 1996 Seat Toledo 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2011 (endret) Mister Klæbu har et meget bra poeng, kjøp kupévarmer NÅ ;) Trenger kun EN kabel inn i kupéen og et Y-adapter ved motoren slik at både kupé- og motorvarmer får spenning. Endret Desember 1, 2011 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2011 Einaste ledningen som må inn i kupéen er den til kupévarmeren. Kupévarmeren er verdt pengene! Isfrie ruter og varm kupé når du skal avgårde. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg