arild65 Skrevet Oktober 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Noen som har tips til hvordan jeg kan finne en komplett svart høyre bakdør sedan? Ble påsyklet av en kar i svert treningstøy, uten lys, men selvsagt min feil.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Finner 3-4 svarte dører her. De fra Avant passer men du må skru over vindusramma. Er jo en god del hoggere på vestlandet, gjerne noen nær deg? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arild65 Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Er du sikker på at dørplaten fra Avant er lik?, da blir jo utvalget straks bedre. vindusrammen ser hel ut, har demontert i dag. Bulken er rimelig avrundet (traff jo en myk trafikant..) Tenkt jeg skulle prøve å trykke den ut og se hvordan det blir før jeg bestiller noe. Må iallefall ha en rute, men det er vel ikke den største utgiften. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Selve dørbladet har samme delenummer på sedan og Avant, 8D0 833 052 E. Vindusrammen er ulik. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arild65 Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Glimrende. Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg