Oddgeir.L Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Heisann =) Trenger litt hjelp her. Jeg har litt lyst til å kjøpe en utolla driftebil, for treffvirksomhet, og banekjøring. Har hatt et par cossier, og vet liksom hva det står for. Men jeg litt usikker på hvor holdbar og lett trimmet en 200 sx er. s13 kommer jo billig inn til norge i allefall Siter Boobies (",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Billigste og beste alternativet er en S13. Lett å trimme, god holdbarhet, og masse goodies tilgjengelig. Siden du har hatt et par Cossier så vet du at de aldri vil vinne noen pris for raffinement, dvs de har turbolag og effekten kan være vanskelig å dosere. En S13 egner seg sånn sett bedre til drifting. Mener nå jeg. Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by Drift Adict Billigste og beste alternativet er en S13. Lett å trimme, god holdbarhet, og masse goodies tilgjengelig. Siden du har hatt et par Cossier så vet du at de aldri vil vinne noen pris for raffinement, dvs de har turbolag og effekten kan være vanskelig å dosere. En S13 egner seg sånn sett bedre til drifting. Mener nå jeg. Så S13 har ikke turbolag den da, fordi den har ikke turbo da eller? :rolleyes: 200sx er visst gode driftebiler noe pga. det store styreutslaget, har jeg hørt. Skal kunne ligge veldig bredt og allikevel hente den inn igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 er det enten 200sx eller cossie du tenker på? eller er du åpen for andre innspill? hva er vektfordelinga på 200sx egentlig.....? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by mfafa Så S13 har ikke turbolag den da, fordi den har ikke turbo da eller? :rolleyes: Det finnes turbolag, og det finnes TURBOLAG... Comprende?!? Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 vanlig s13 har heller ikke power da. :D trim er MUST ;) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Originally posted by ehrnst er det enten 200sx eller cossie du tenker på? eller er du åpen for andre innspill? hva er vektfordelinga på 200sx egentlig.....? s14: 55/45 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 jeg tror at det er en grunn til at s13 ligger blandt topp 3 i kåringen av værdens beste drifte biler! jeg husker ikke om det var 1ste eller 2dre plass. søk her på forumet etter kåringen av top 10 drift cars. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 S13'en min har 52/48 eller 51/49 vektfordeling ihvertfall.. alt etter hvor mye bensin det er på tanken,osv... (billig triks er jo å flytte batteriet bak).. det er ikke LSD på S13 originalt da,men det er jo "lett" å skaffe.. og trim er et must ja ;) og,turbolag er det på S13 også ja :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Originally posted by LilleGud jeg tror at det er en grunn til at s13 ligger blandt topp 3 i kåringen av værdens beste drifte biler! jeg husker ikke om det var 1ste eller 2dre plass. søk her på forumet etter kåringen av top 10 drift cars. Den kåringen er vel mere kåringen av japans beste driftebiler enn "værdens" beste driftebiler.. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Originally posted by LilleGud jeg tror at det er en grunn til at s13 ligger blandt topp 3 i kåringen av værdens beste drifte biler! jeg husker ikke om det var 1ste eller 2dre plass. søk her på forumet etter kåringen av top 10 drift cars. heh....det er bare en manns personlige mening da!! men den er nok en av verdens beste drifte biler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 det er ikke LSD på S13 originalt da,men det er jo "lett" å skaffe.. og trim er et must ja Tja... Faktisk ble opptil flere S13 levert med sperre..... Ikke alle, men mange..... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Leverer ikke TIG noen rimelig gromme og billige sperrer til disse bilene for bruk i drifting?? ;) ;) ulempen med S13 er jo ras ras ras og ras da.. men det går vel alltids ann å gjøre noe med det :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Jeg veit hvor du får LSD til S13 :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Razer Tja... Faktisk ble opptil flere S13 levert med sperre..... Ikke alle, men mange..... "mange" er det nok ikke som har LSD originalt nei.. en del,men de aller aller fleste har _ikke_ det ihvertfall... ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg