Gå til innhold

Min perfekte ungdomsbil; Audi S4!

Ranger emnet


haugrud

Anbefalte innlegg

Hei!

Her er min Audi S4, 1993 modell. Kjøpte den for to måneder siden, og er storfornøyd med kjøpet selvom det har blitt litt skruing, men det hører vel til :)

 

Litt info om den:

- Audi S4, 1993 mod

- 270000 km

- 6 trinns kasse med Sinter 4-puck lamell

- 280 oppsett

- Movit big brakes foran, borra skiver

- Yellowstuff bremseklosser

- S6 lykter bak med S6 refleksplate

- KN innsatsfilter

- Alu.rails

- Xenon i alle lys

- Montert spredere i frontfangeren

- Strøkent skinnint.

- Avtagbart hengerfeste

 

Har gjort mye med den etter jeg kjøpte den :)

Jeg som har satt i KN filter, 6 trinnskasse, chippa den, anna turbo, nylakkert panser med svart matt grill med blanke ringer, nye dekk, spredere med xenon, osv :)

 

Planer videre er SENK!

Det er traktorhøyde på den nå, har nivåregulering på den. Har tenkt på KW coilovers, og da blir nivåreguleringa plukka ned:) Men KW justerbart er sviindyrt til denne, så venter til våren :)

 

Noen som vet hvor jeg kan ha turbotrykksmåleren hen? Vil ikke ha noe A-stolpe holder eller noe jalla greier :P

Også er jeg på utkikk etter S4 emblem i grillen, om noen vet om noe? :)

 

Nå gleder jeg meg egentlig til vinteren! :) hehe

 

Flere bilder kommer etterhvert og nye jobber blir lagt til :) Kom med spørsmål eller forslag til bedringer!

 

- Rune

post-52706-13804853551918_thumb.jpg

post-52706-13804853552064_thumb.jpg

post-52706-13804853552117_thumb.jpg

Audi S4, 1993 mod

Ski-doo 600RS, 2008 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil :) Pass på den, er ikke så mange igjen av disse som ikke er ihjelkjørt.

Plukk ut den ene luftdysen i midtkonsollen og montér turbotrykksmåleren inn der (på en plate som fyller opp hele hullet).

Hvorfor falt valget på sinterlamell :wonder:

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trekke ut hele den delen med luftdysene og tilpasse en plate som dekker hele hullet 277x62mm. Her får du plass til opptil 4stk 52mm målere. Har gjort slik på min, bare lambda og oljetrykk inntil videre. Bruker aldri de luftdysene i midten likevel ;)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S4 har runde/kuva luftdyser, så det trur jeg kommer til å se rart ut? Med ei rett plate mellom de runde luftdysene?

Fremtidsplanene er å få litt mer krutt i den, så tenkte jeg det var fint med sinter :) Også var den en kompis som skulle selge, så fikk nice price! :)

 

Slik har jeg det i min.

 

InstC42.jpg

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Har skjedd en del her nå!

Glemt at jeg hadde denne tråden! Men har å ha KW justerbart coilovers fra midten av januar. Kjempefornøyd med dette! :)

Så nå er sommer høyden inne :) Har bygd om eksosen jeg lagde så den ble litt høyere, slik at jeg kunne få mer senk!

 

Legger ved noen bilder. Et er før og etter sommer justeringen:) Flere kommer!

 

564804_10150771732295583_670150582_9611921_188651739_n.jpg

 

529809_10150785445845583_670150582_9627954_1733084309_n.jpg

Audi S4, 1993 mod

Ski-doo 600RS, 2008 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår