Gå til innhold

Terjes Golf 1 - Langtidsprosjekt

Ranger emnet


Terjeth

Anbefalte innlegg

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva tror dere om disse i 8x15?

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30810619

 

Eller sånne:

http://bsbildeler.no/?pno=173334

 

Andre forslag? Lenso BSX frister jo selvsagt...

 

Rotra felgene er fine.

 

Men sats heller på BBS RS enn Lenso. :)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotra felgene er fine.

 

Men sats heller på BBS RS enn Lenso. :)

 

Vil selvsagt ha ekte vare, men så er det dette med pris da. Finner jeg RS i riktig dimensjon til riktig pris blir det handel. Hvis ikke blir det noe som er litt rimeligere, men tror heller jeg går for noe helt annet isåfall, som f.eks JBW:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil selvsagt ha ekte vare, men så er det dette med pris da. Finner jeg RS i riktig dimensjon til riktig pris blir det handel. Hvis ikke blir det noe som er litt rimeligere, men tror heller jeg går for noe helt annet isåfall, som f.eks JBW:)

 

Ka er riktig dim? Det ligger med jevne mellomrom BBS RS som er ferdig opp pusset og noen du må pusse på selv til salgs.

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, ser på Finn.no omtrent hver dag og vet det finnes mye, men det meste er langt unna og ikke alle er villig til å sende.

 

Riktig dimensjon er litt åpent, men alt mellom 7jx13" og 8jx15". 9j blir litt i bredeste laget, iallefall fram.

 

Har også kunne tenkt meg noe a la P-Slots, D-90, Porsche 928-felger eller noe i den duren. Gjerne helt enkle originalfelger fra en eller annen bil som jeg kan pusse ned og polere.

 

Får se hva tiden bringer:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle demontere dynamoen i dag, men kom ikke langt.

 

Den 6mm unbrako-bolten som går inn mot blokka har blitt herja med, virker som om den er rund. Noen som har noen gode tips til hvordan jeg skal få ut denne? Går det an å skjære et hakk med baufil slik at jeg kan bruke vanlig skrujern, eller vil dette svekke hodet på bolten slik at den sprekker?

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, ser på Finn.no omtrent hver dag og vet det finnes mye, men det meste er langt unna og ikke alle er villig til å sende.

 

Riktig dimensjon er litt åpent, men alt mellom 7jx13" og 8jx15". 9j blir litt i bredeste laget, iallefall fram.

 

Har også kunne tenkt meg noe a la P-Slots, D-90, Porsche 928-felger eller noe i den duren. Gjerne helt enkle originalfelger fra en eller annen bil som jeg kan pusse ned og polere.

 

Får se hva tiden bringer:)

 

 

Eg har noen Porsche Gullideksel til salgs hvis av interesse, de ligger under felger til salgs.

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fristende, men da må jeg kjøpe adaptere i tillegg, samt at 16" muligens blir hakket for stort. Vet ikke om jeg har sett G1 med 16" som ser bra ut. Det skal iallefall vurderes når tiden for felgkjøp kommer, takk for tipset:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle demontere dynamoen i dag, men kom ikke langt.

 

Den 6mm unbrako-bolten som går inn mot blokka har blitt herja med, virker som om den er rund. Noen som har noen gode tips til hvordan jeg skal få ut denne? Går det an å skjære et hakk med baufil slik at jeg kan bruke vanlig skrujern, eller vil dette svekke hodet på bolten slik at den sprekker?

 

samme prob på begge motorene mine

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme prob på begge motorene mine

 

Prøvde å lage hakk med baufil, men fikk ikke tak med noe som helst. Filte av sidene så jeg fikk tak med en 12mm fastnøkkel, men det endte med at nøkkelen glapp og jeg slo neven i kamhjulet. AU! Ga opp etter det og har ikke prøvd siden. Skal prøve å sveise fast en nøkkel eller noe, får den nok ut da:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår