AudiRadar Skrevet August 11, 2011 Rapporter Share Skrevet August 11, 2011 Hei, Er det noen som har erfaring med og lakkere bil med rull,får man noe bra resultat med det. Så lurte jeg på er det noen som vet hva den beste lakken til dette er billigst mulig,og hva slaks utstyr som egner seg best. Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet August 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2011 Noen som har erfaringer med 2komponents båtlakk fra biltema? lurer på om denne er noe og bruke rull på? http://www.biltema.no/no/Bat/Kjemikalier/Maling-og-lakk/2-komponent-polyuretan/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet August 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2011 Er det noen som vet av noen linker til prosjekt og lignende ang lakking med rull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet August 12, 2011 Rapporter Share Skrevet August 12, 2011 Skal du lakkere russebil? Det er det eneste rull er brukbart til. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bellduck Skrevet August 31, 2011 Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 Min far lakkerte en gammel Suzuki SJ med rulle en gang, mener det var blank svart. Det ble supert resultat, og han som kjøpte bilen senere ringte flere ganger for å spørre hvilken lakk som var brukt. Vet ikke hva slags det var, men jeg vet at det er mulig :) Siter "Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected." Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet August 31, 2011 Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 Sier seg selv at det ikke blir pent..! Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amuoest Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Det er kun brukbart på russebiler isåfall.. Siter 1987 VW Golf 1.6 CL - Til salgs 2002 VW Golf 1.4 Firstline 1987 Audi 100 2.3 Quattro isbanebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Å rullemale en bil gir like fint resultat som å sprøyte den, om du er nøye.. Sjekk ut den linken her, og søk gjerne litt selv! http://www.instructables.com/id/Paint-Your-Car-With-Rustoleum/ Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bellduck Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Sier seg selv at det ikke blir pent..! Hvorfor skriver du her når du åpenbart ikke har noe erfaring? :) Siter "Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected." Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Her er en som har brukt biltema sin to komp lakk. Ble sykt bra resultat må jeg si! http://www.bilforumet.no/andre_forum/lakk-og-karosseri/281266-biltema-lakk-traden-2k.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kickerpower Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 like bra som og sprøyte blir det ikke, men du kan få et resultat du kan leve med. det gjelder som sagt og være nøye, legg på tynne strøk, slip bort appelsin-lakk, legg på nytt tynt lag, slip...siste laget du legger på er tynt som vann og det sliper du med 2-3000 papir før du så polerer det opp igjen. Slip hele bilen med 500 papir før du setter igang. mellom slip med 1200... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Rulla den ene lastebilen min for ett år siden med steen Hansen emalje lakk og ble meget bra, ser ikke noe bra ut med en gang men når den er herdet så får man tilnermet lik som billakk. den andre lastebilen jeg hadde ble lakkert med ppg 2k lakk, samme farge og likens bil og ble lik som den jeg rulla.... har hatt disse 2 ved siden av hverandre og ingen har klart å se forskjell på disse 2 himmelblå fargene Husk bare å ha owatrol i den og peis på Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hclande Skrevet September 4, 2011 Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 Her er en som har brukt biltema sin to komp lakk. Ble sykt bra resultat må jeg si! http://www.bilforumet.no/andre_forum/lakk-og-karosseri/281266-biltema-lakk-traden-2k.html den er nok ikke lakket med rulle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg