Gå til innhold

Audi 80 Cabriolet, rise from the ashes!

Ranger emnet


Millmaker

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, vi kjører på litt til!

 

Fikk akkurat tak i disse:

 

fksb3q.jpg

 

De der gjør seg veldig godt! Hvor mange millioner måtte du gi for dem? :)

[Audi 90 Sedan 88 2.3 10v Q] [Audi 100 Sedan 94 2.5 TDi]

[Audi S2 Sedan 94 2.2 20v TQ] [Audi S6 Avant 96 2.2 20v TQ]

[Audi A8 Sedan 95 2.2 20v TQ]

X:[Audi 100 Avant 93 2.3 10v Q][Audi 80 Avant 95 2.0][Audi S4 92 2.2 20v TQ][Audi 100 94 2.5 TDi]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden jeg skal bytte tenningsbryteren og allikevel må ta ut speedometer etc, så tok jeg med noen sånne kromringer til klokkene, kan det gjøre seg også?

 

2i8azbp.jpg

 

Og nye pærer til klokkene også, tok et sett i rødt og ett i blått. Får prøve å se om det er noe. Er jo rødt originalt i den mener jeg å huske?

 

20f5nax.jpg

 

2w5kdox.jpg

 

Gleder meg til å se den bli gjenfødt selv om den er gammel.

Femmerlyden, sitter som støpt i hue for alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom et ny pakke i dag, LED pærene til instrumentpanelet kom i posten, kjapt levert!

 

Har også fått beskjed om at den nye kalesjen er i landet, kanskje den kommer i morgen?

 

Bare få linselyktene og "kromringene" rundt klokkene, så kan vi sette igang for alvor!

 

Endel av ferien vil nok gå med til bilen, men sånn er det jo bare. Som sagt, skal bli moro å se den på veien igjen!

Femmerlyden, sitter som støpt i hue for alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var linselyktene i hus, sammen med "kromringene" rundt klokkene.

 

Angående linselyktene, noen som vet om det bare er å koble de på, eller trenger jeg nye ledninger til de? Tenker da på om de trekker noe mere strøm enn originallyktene.

 

Forøvrig kjapp levering på ting som kommer fra "all over the world", kjapere enn å sende en pakke fra Oslo og hjem jo.

Femmerlyden, sitter som støpt i hue for alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alle delene i boks bortsett fra kalesjen, den er i en postbil en plass her i landet. Det tar jo selvsagt dobbelt så lang tid å få noe fra Oslo til Skien som det gjør å få noe fra USA til Norge. Forstå det den som kan.

 

Kan da begynne på gjenreisningen av denne bilen, og se hva som eventuelt må gjøres utover det jeg vet.

 

Mangler riktignok noen fine felger, men får se om jeg lakker opp de 18" jeg har.

 

Om noen vet om Keskin KT1 til denne bilen, si ifra.

Femmerlyden, sitter som støpt i hue for alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått pris på å bytte kalesjen også. Koster 3700,- eks mva. Da blir det gjort av fagfolk, og det er kanskje like greit når jeg tenker meg om.

 

Spørs om ikke jeg går for det, de kommer til meg og bytter også slik jeg forsto det.

Femmerlyden, sitter som støpt i hue for alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår