Gå til innhold

Audi 80 Cabriolet, rise from the ashes!

Ranger emnet


Millmaker

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestilt time hos en som skal bytte kalesjen for meg. Blir tatt i Oktober en gang, vet ikke akkurat når men.....

Det skal bli godt, og kommer til å friske opp bilen MYE!!

 

Syns ikke det var noe å si på prisen heller, må ut med 3000,- eks. mva. Helt greit det.

 

Får håpe han er flink, har ikke noe referanse på han, men han har byttet mye kalesjer og driver med det. Tror det blir bra jeg, gleder meg!

Femmerlyden, sitter som støpt i hue for alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og da var nye felger på vei også.

4x108 er blitt en vanskelig sak egentlig, og utvalget er begrenset.

Hadde jo egentlig lyst på Keskin KT1 9x16 bak og 7,5x16 foran, men det er jo egentlig ikke lovlig så det er droppet.

 

Da endte jeg opp med en ny type kromfelger. Har jo det nå også, men de er 18" som sagt og er egentlig ikke noe særlig å kjøre på.

 

Siden Purewheels nå har en kjempekampanje på sine Larzonfelger så gikk jeg for det.

 

Ny runde med kromma felger på vei, Larzon Conclusion 7,5x17". Tror det blir bra jeg,vi får se!

 

257ksoo.jpg

Femmerlyden, sitter som støpt i hue for alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg er helt fortrolig med kromfelger, men vi har jo alle forskjellig smak:)

 

Kan hende en hugger har gasspedal, vil tro det passer overens mellom både vanlig Audi 80, Coupe, Cab og S2, rart hvis det ikke skal finnes noe:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg er helt fortrolig med kromfelger, men vi har jo alle forskjellig smak:)

 

Kan hende en hugger har gasspedal, vil tro det passer overens mellom både vanlig Audi 80, Coupe, Cab og S2, rart hvis det ikke skal finnes noe:)

 

Nei alle kan jo ikke like det samme heldigvis! Syns den ble bra med de som sto på, men de har korrodert/flasset. Og i mangel av noe annet spennende så gikk jeg for Larzon krom. De var så billige at jeg klarte ikke å la vær. Fant ikke noe annet som fristet egentlig. Og 4x108 er blitt en tricky sak å få noe som helst til virker det som.

 

Ordinærpris på Larzon Conclusion er vel 3500 kr pr felg tror jeg, nå går de for 795,- pr felg. Det er billig!

 

Har sjekket hos en lokal audiforhandler angående pedalen så får vi se hva det koster originalt. Ender vel med å lete hos en hugger tipper jeg, men vi får nå se.

Femmerlyden, sitter som støpt i hue for alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate, det var billig! Med en sånn pris var det vel ikke mye å vurdere heller:)

 

Nei jeg bare sa ja jeg. De selger de ut for tiden, kommer vel noe nytt da. Norge er vel ikke eldorado for kromfelger grunnet klimaet vårt, men til den prisen så er det greit.

Femmerlyden, sitter som støpt i hue for alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått gjort litt i dag også faktisk.

 

Kom over et par S2 seter i sort skinn, kjøpte de likegodt. De var hele og fine i bunn av sidestøttene og i sidestøtta i selve setet, derfor ble de hentet inn. Ellers så er de jo like de jeg har, ikke så spennende kanskje. Eneste er at de hadde justering av sidestøttene til kroppen, det hadde ikke de gamle.

Og så var det elektrisk varme i de, gjorde ikke noe det. Har også det i de gamle, deilig på vinteren.

 

Slik ser de nye ut:

 

2zxnnmo.jpg

 

2aihute.jpg

 

Setene er montert i kveld, passet rett på.

 

Har dessuten byttet gasspedalen, møkkajobb! Men nå er den også ny.

Femmerlyden, sitter som støpt i hue for alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår