Lasse J Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Hallo! Jeg var da igår så uheldig å havnet i en trafikkulykke der jeg klarte å kondemnere bilen.. totalt vrak. Det jeg lurer på om at årsavgiften er nettopp betalt på bilen, går det ant å søke om å få denne tilbake? Jeg har hørt at det er en lov at hvis man vraker bilen før 15 mars så får slepper man å betale? stemmer dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Om du leverer den til godkjent biloppsamlingsplass innen 1. juli, så får du tilbakebetalt halve årsavgiften. Kommer i.l.a. noen måneder etter at bilen er innlevert. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Det er nok for sent å få refundert hele årsavgiften, da måtte bilen blitt vraket(levert inn til høgger) før 25.mars(forfall på årsavgiften). Men som bwana sier, du får igjen halve årsavgiften hvis du leverer den til vraking før 30.juni. Bedre enn ingenting ihvertfall. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse J Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Jaok... faen 10 dager siden årsavgiften va betalt... får se ;) ska høre me biltilsynet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Biltilsynet/Statens Vegvesen har ikke noe med årsavgiften å gjøre, det er det toll.no som har... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Si til biltilsynet/tollen at ulykken skjedde ca 10. mars, så skal du slippe årsavgiften. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 Si til biltilsynet/tollen at ulykken skjedde ca 10. mars, så skal du slippe årsavgiften. Glem det. Bilen må være levert godkjent biloppsamler 20 mars, ev første virkedag etter hvis 20 er på helligdag Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg