Arfas Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Hei! Jeg sliter med og få festa Sikringen til Vindus viskere og Spyleveske. Jeg putter den jo inn i riktig "Socket" Men den er mye løsere en de andre. Kjøpte bilen i går og det mangle sikring der. Kjøpte ny i dag. Hva kan jeg gjøre med det? Bare teipe som det var gjort før? Satt rester av teip over de nederste socketene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Blir ikke så klok med dine vage opplysninger ;) Du skriver ikke hvilken bil der er, ei heller hvilken type sikringer det gjelder. Om det er flatstiftsikringer så er sikkert holderene ødelagt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arfas Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Det er en Hyundai Elentra 97. Det er sånne flate sikringer med to metal ting ut av den liksom :P Hva kan jeg gjøre? Det satt teip rester der når jeg kjøpte den :P Sikringen til Spylevæska er litt teit veitu :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Holderen har blitt for løs, har sikkert vært teipet fast. Må vel ut med hele sikringsbrettet og du skal få skifta den. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arfas Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Er det noe jeg får fiksa selv? Eller trenger jeg verksted? Er ikke flnik med koblinger osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mars 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2011 Vil regne med at når du spør om slikt så er det å anbefale at du setter dette arbeidet vekk til andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 What Quattro73 said. Hvis du får kjøpt ny eller til nød brukt sikringsboks og får fiksa det for en tusenlapp eller tre er det vel greit? Hvis ikke kan du kjøpe en løs sikringsholder av typen som brukes til ekstralys etc. Få en kyndig til å nappe ut ledningene fra den defekte sikringskursen og føre de bort til den nye du legger i nærheten på et egnet sted. Men beste er jo en splitter ny komplett sikringsboks. :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg