Gå til innhold

DJ 97320 Corrado Stjålet natt til 27/2-04

Ranger emnet


Polo Classic

Anbefalte innlegg

VW Corrado G60 Exclusive

DJ 97320

Sort metallic

 

98 % strøken, men ganske skitten da den forsvant.

Var også utstyrt med Thule skistativ (uten deksler...) da den forsvant, men dette kan allerede ha blitt tatt av.

 

Utvendige kjennetegn:

Generelt så godt som strøken, ingen bulker og svært lite steinsprut.

15-toms originale stålfelger (altså IKKE felgene på bildet) på nye Yokohama piggfrie vinterdekk (trolig 185/55 15)

Høyre tåkelys litt skjeivt

El. soltak

 

Utvendige kjennetegn synlig ved nærgående studie av bilen:

 

Litt matt lakk etter skade på venstre bakskjerm

Trolig omlakkert høyre dør

Noen skraper på venstre side av bakfanger

 

Andre kjennetegn:

 

Særdeles godt utstyrt og meget pent behandlet (lukter fortsatt ny)

Ingen modifikasjoner

Original air-condition

Original grått helskinninteriør - seter og sidepaneler

El. vindu,

Grått teppe med fotmatter også i teppestoff

Original elektrisk justering av seter (høyde og ryggvinkel)

Midtkonsoll med kassettholder og skilt (anslagsvis 2 x 10 cm): "Bitte nicht rauchen"

Ekstra strømbryter

Kjørelengde kun 103.000 km

Panasonic radio/CD med funksjonsfeil (bl.a. spretter CD ut når bilen startes)

Avbrukket peilepinne til motoroljen

Nylig skiftet drivrem på kompressor (Dayco-reim, en av 5 ladere i landet med dette, 2 av dem har Polo Classic i kjelleren)

 

Flere bilder (spesielt av interiør) vil bli lagt ut senere

 

Opplysninger om bilen gis til:

 

Majorstua politistasjon, 22 68 55 50

 

eller

 

Gjensidige Skadeforsikring ved Solfrid Mellegård, 22 48 07 85

 

CORRADOa1003.jpgCORRADOb1003.jpg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at Majorstua Politistasjon står nevnt i teksten gjør jeg en vill gjetning på Oslo og omegn :)

 

 

Biltyveri er så kjipt....... aaargh, vet hvordan det føles :(

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by slayer

hvor blir det av alle kondolere innleggene? Greit at det ikke er en EVO, men han som eier denne har sikkert lagt inn litt tid og penger i denne for det, og vil nok like gjerne ha denne igjen som han med EVO`en.. No offence..

 

Sikkert fordi dette "bare" er en corrado :rolleyes:

 

kondolerer....

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

I og med at Majorstua Politistasjon står nevnt i teksten gjør jeg en vill gjetning på Oslo og omegn :)

 

 

Biltyveri er så kjipt....... aaargh, vet hvordan det føles :(

 

 

 

loppa, ja biltjuver er no dritt .

 

 

håper bilen blir funnet igjen da . i motsetning til min....

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var det mest strøkne eksemplaret jeg noen sinne har sett. Bilen er flyttegodsimportert og hadde hatt 2 eiere før nåværende eier, far og sønn. Sønnen tok den med seg til Norge når han flyttet hit. Sjeldent godt holdt eksemplar med bare voksne eiere.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunn så er kondoleringer bare bullshit og tull syns jeg..

 

Den tilbakemeldingen som eiern ønsker er jo noe vettig som kan hjelpe han.. nå får han mail ellno vær dag med, åhh. synd.. kjipt.. biltyveri suger..

 

Tenker han vet at vi føler med han! Nå håper vell han vær gang det er noen som har skrevet at det er noe positivt som kommer.. men, nei... kondolerer... igjenn...

 

:) sånn går det når jeg tenker fritt..

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shyggen

I grunn så er kondoleringer bare bullshit og tull syns jeg..

 

Den tilbakemeldingen som eiern ønsker er jo noe vettig som kan hjelpe han.. nå får han mail ellno vær dag med, åhh. synd.. kjipt.. biltyveri suger..

 

Tenker han vet at vi føler med han! Nå håper vell han vær gang det er noen som har skrevet at det er noe positivt som kommer.. men, nei... kondolerer... igjenn...

 

:) sånn går det når jeg tenker fritt..

 

tenker vi likt? ;) nei, nå får denne tråden få fred fra min side i hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by slayer

hvor blir det av alle kondolere innleggene? Greit at det ikke er en EVO, men han som eier denne har sikkert lagt inn litt tid og penger i denne for det, og vil nok like gjerne ha denne igjen som han med EVO`en.. No offence..

 

Jeg har et par teorier.

For det første, det var en del blest rundt evo'en fra før av, mange evo fans i Norge. Evo 5 gsr er rimelig unikt i Norge, så derfor var det ganske stor interesse for den.

For det andre ble det laget en banner på forsiden av bilforumet, som gjorde at alle som logget inn på bilforumet så tråden.

For det tredje, så var det et par spesielle omstendigheter som gjorde at folk ble nysgjerrige og ivrige.

Og sist, men ikke minst. Tråden om evo'en ble fylt med masse piss og latterlige teorier og beskyldninger, i stedet for noe kontruktivt så den ble stengt. Mange som lærte på det også sikkert. (Ja, jeg skriver piss i tråden her om et biltyveri jeg også, men ville bare svare på en ting ;) )

 

Derfor tror jeg...ikke fordi det er "bare" en corrado!

 

Håper du finner igjen bilen din!

Folk som ikke vet forskjellen på "mitt" og "ditt" er så utrolig lavmålt at jeg blir kvalm! :(

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

 

Jeg har et par teorier.

For det første, det var en del blest rundt evo'en fra før av, mange evo fans i Norge. Evo 5 gsr er rimelig unikt i Norge, så derfor var det ganske stor interesse for den.

For det andre ble det laget en banner på forsiden av bilforumet, som gjorde at alle som logget inn på bilforumet så tråden.

For det tredje, så var det et par spesielle omstendigheter som gjorde at folk ble nysgjerrige og ivrige.

Og sist, men ikke minst. Tråden om evo'en ble fylt med masse piss og latterlige teorier og beskyldninger, i stedet for noe kontruktivt så den ble stengt. Mange som lærte på det også sikkert. (Ja, jeg skriver piss i tråden her om et biltyveri jeg også, men ville bare svare på en ting ;) )

 

Derfor tror jeg...ikke fordi det er "bare" en corrado!

 

Håper du finner igjen bilen din!

Folk som ikke vet forskjellen på "mitt" og "ditt" er så utrolig lavmålt at jeg blir kvalm! :(

 

Er det noe framgang med saken din da?

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår