Gå til innhold

Åssen bil vil du ha når du stifter familie?

Ranger emnet


Mandel

Anbefalte innlegg

Toyota Caldina GT4

cal01.jpg

 

Like kjapp som en EVO8 (ikke noen av MR FQene) og Impreza WRX (ikke STI eller WR1)

men den er ikke ribbet for alt.. komer bla som standard med DVDspiller

en ekte Familie racer

2liter rekke4 med turbo på 260hk

4wd...

you name it..

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ombestemt meg.

 

Skal ha en Audi Avant Quattro av noe slag. For da trenger jeg ikke bry meg om unga søler is i setene, kona subber inni et parkeringshus, eller om den blir parkeringsbulka. Ikke trenger jeg bruke penger på å vaske den heller. Perfekt familiebil og hverdagssliter.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

Har ombestemt meg.

 

Skal ha en Audi Avant Quattro av noe slag. For da trenger jeg ikke bry meg om unga søler is i setene, kona subber inni et parkeringshus, eller om den blir parkeringsbulka. Ikke trenger jeg bruke penger på å vaske den heller. Perfekt familiebil og hverdagssliter.

 

Haha, du er faen meg en sann en :)

 

E60 535dtx (diesel - touring - 4-hjulstrekk) - om den heter det da.. Gjerne en liten Cab med mye motor av BMW merke.. Z4 f.eks? Som kosevogn.. Også en TT til dama.. Dette trur jeg faktisk kan være realitet også.. For jeg jobber alltid, og står på for det jeg vil ha.. :) Og klarer det meste

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissan X-trail GT. 280 hk Sr20det motor. Fåes selvfølgelig kun i japan :mad:

 

Eller porsche cayenne turbo om banken er snill.

 

Eller bare en blodtrimma Rs6 eller rs2 :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vinter bil nr 1: Skyline . Nr2 en 4x4 utgave av SRT-10 ;)

regn bil på sommeren. en Ford Mustang Gt350. Tørt føre : Shelby GT 500SS. også en 242 med V8 da;) hehe. Kjerringa kan kjøre en sånn Focus RS ;)

 

 

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AdrianL

litt off topic, men får man Scion i Norge?

eventuelt hva koster de?

er jo helt rå:D

får ikke det nei .. men er snakk om at de skal komme ..

problemet er at da ville toyota konkurert med seg selv med 3 merker :P

(scion, toyota og daihatsu)

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en A8 4,2V8 til langturer med campingvogn og slikt. En Golf 3 Vr6 Syncro som til og fra jobben bil. En TT som konebil og en Cosworth som barna kan få leke seg med på jordet..

 

Men, skal jeg være realistisk blir det vel bare en 85 Record som kombinert ferie/kone/jobb bil:D

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

får ikke det nei .. men er snakk om at de skal komme ..

problemet er at da ville toyota konkurert med seg selv med 3 merker :P

(scion, toyota og daihatsu)

 

ok bruker alle spare pengene mine på en sånn hvis den kommer!:D

 

men hva mener du forresten? er scion et eget merke?

isåfall er jo lexus toyota også.

eller missforsto jeg hele greie nå? (litt sent på natta...sove...:o)

Bayern Meister Werk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scion er ungdoms merket til toyota ("mote merke")

hovedsaklig småbiler som retter seg mot unge pengesterker amerikanere (startet faktisk å sege det i california fra en butikk uten å reklamere.. og gjorde bedre i california enn hondas "acura" :D som forresten selges i alle honda forhandlere og reklameres for :P)

xA er en Yaris bassert småbil (faktisk så er nesten yaris blitt set med xA styling som kamuflasje :P)

xB er en "kassebil" på linje med nissan Cube

tC er en coupe bassert på avensis (på størrelse med celica)

 

og som du sikkert vet eier også toyota Daihatsu som også lager biler i den størrelsen

faktisk .. hvis scion hadde kommet til europa ville Toyota da hatt 3 biler på samme marked som er samme størrelse, faktisk i bunn og grunn samme bil (scion xA, Toyota Yaris og Daihatsu YRV)

i statene selges verken daihatsu eller små toyotaer

og det er pga konkuransen med scion (seg selv) at toyota ikke kommer til å selge celica og mr2 der lengre

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forhåpentligvis er det enda noen år til jeg trenger tenke på familie bil.. men saab 9-5 aero frister. ellers har men jo nye subaru outback 3.0 ikke så veldig sprek men fin bil god fremkomelighet osv. audi allroad, bmw x5, merc ml. er også biler jeg kunne tenkt meg.

 

dette er biler jeg tror kan værer realistisk for meg når jeg tenker på å stifte familie

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår