Gå til innhold

Kjøpt meg '01 passat2,5 V6 Tdi - noen spørsmål

Ranger emnet


joostbl

Anbefalte innlegg

Velkommen :)

 

1 Defekt sikring eller defekt viskermotor? Brudd på kabel eller feil på ratthendel? Her må du bare begynne å måle deg frem (måleinstrument er tingen).

2 Beklager, her kan jeg ikke hjelpe deg. Bruk søkefunksjonen og søk under VW.

3 Tja, det kommer an på bilens tilstand, kjørelengde og ikke minst hva du gav for den ;)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Nummer 1 så er det meget sannsynligt at motoren har gått på denne

nummer 2 det er ingen problem å gjøre dette, men du må nok kjøpe denne i utlandet, for møller tror denne er laget av gull. Må av med rattet eneste da+programere i vagcom etterpå.

nummer 3 visst kammene ikke er skiftet, så bør du begynne å spare, for disse har jeg inntrykk av at ryker før eller senere. Men for all del, passat er en veldig komfertabel bil å kjøre, å har mange usanne rykter på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk mine herrer! Svaret kom som ventet kjapt! Har holdt til på landrover forumet i mange år, men nå trengte jeg en litt "billigere" bil. Den har gått 150000, kammene er skiftet ved 98000. Ellers viser vedlikeholds- og servicelogg hos Møller ingen spesielle ting. Ga 130 K for den. Bilen ser strøken ut, alle servicer følgt på merkeverksted.

Regnet selv med at det kunne være viskermotoren. Sikringen var hel. Cruise control må jeg da vel få kjøpt i tyskland for en overkommelig penge.

Hilsen, Joost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da vasker jeg bilen. Og.... vindusvisker kommer igang igjen! Denne bilen oppfører seg som en landrover! Det hadde jeg ikke regnet med :-)

Utover det, en eller annen tuling rygget inn i bakenden, nå er det et lite høl i bakfangern! Det blir jeg ikke akkurat bli av! Ellers rullern som en ekte bil! Godt fornøyd, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår