Einar Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Har fått ett merkelig problem, trodde først det var min PC som var problemet, men funker overalt ellers. Når man skriver ett innlegg, og skal litt fram og tilbake for å endre og rette litt, så er piltastene helt døde, så man må bruke dåsa, dette gjelder med både min stasjonære og fruens XPERIA. Allerede irritert meg i denne tråden. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Har fått ett merkelig problem, trodde først det var min PC som var problemet, men funker overalt ellers. Når man skriver ett innlegg, og skal litt fram og tilbake for å endre og rette litt, så er piltastene helt døde, så man må bruke dåsa, dette gjelder med både min stasjonære og fruens XPERIA. Allerede irritert meg i denne tråden. Har samme feil jeg..... Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Samme her faktisk... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Pil opp/ned virker. Høyre/venstre virker ikke. Har prøvd både med IE og Firefox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 merkelig, funker helt fint her i IE og chrome. sjekka om du har numlock inne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 merkelig, funker helt fint her i IE og chrome.sjekka om du har numlock inne? NumLock har ikke noe med saken og gjøre...... Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Dødt her også. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Jeg har numlock av, kjører chrome og win vista. Tror ikke det har vært sånn hele tida, mulig det kom etter SP2 som kom fredagskvelden... itte vet je, som n sa. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 ahh..nå skjønner jeg hva dere mener, ikke tenkt noe over det. merkelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Prøvd piltastene på det numeriske tastaturet, prøvd med både num-lock og scroll-lock i alle posisjoner. Brukere FF på Vista, og som sagt xperia`n Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Funker sleggefett her ihvertfall.. :\ Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 What Einar and Bwana said. (Jeg svarte visst i Hva har skjedd tråden før jeg så denne.) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg