Gå til innhold

Markering av misnøye med tilstandene for norske billister? -

Ranger emnet


Överladdaren

Anbefalte innlegg

Originally posted by Dr_S

 

Såvidt jeg vet, er det skiltet med skilt 370 "All stans forbudt" store deler av Karl Johan. Dessuten er det buss stopp utenfor Universitetet...Det vil lage kaos, ja, garantert :) Jeg er faktisk mere keen på en anti-bomring aksjon, enn lage kaos og kø inne i Oslo..

 

Hvis det blir bra nok planlagt så kan vel noe lage et lite motoruhell. eller noe sånt.. me ca 100 biler bak seg (+ evt andre folk) så burde det vel ta litt tid før folk kommer seg videre..

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på hvor lang tid det tar før mynteautomaten går full jeg om alle kjører på coin og betaler med 50 ører??

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra forslag! Synd jeg ikke kan ta del i det, siden det ikke er noen bomstasjoner her oppe.

 

Hva med at man lager en "forening" også får man trykt opp merker til bilen. F.eks "Billister mot norske bilavgifter" eller noe sånt. Jeg kjører gjerne med et sånt bakpå bilen min, LENGE!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by svein

 

Hvis det blir bra nok planlagt så kan vel noe lage et lite motoruhell. eller noe sånt.. me ca 100 biler bak seg (+ evt andre folk) så burde det vel ta litt tid før folk kommer seg videre..

 

Pussig at du nevner det, jeg tenkte å ta golf'n for den stopper når motoren er varm hvis man ikke holder turtallet oppe, og hvis den stopper så får man ikke startet den før den er blitt kald.

Har stått i bomringen på alnabru før jeg pga. golf'n ;)

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Hva med at man lager en "forening" også får man trykt opp merker til bilen. F.eks "Billister mot norske bilavgifter" eller noe sånt. Jeg kjører gjerne med et sånt bakpå bilen min, LENGE!

 

Du har ikke "Nei til atomvåpen" og "bilist2000" merke bakpå BMW'en din også? ;)

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, høres helt knall ut dette..

 

Er nok med jeg, får se om kontoen tåler såpass store seddler som 1000 kr :)

 

Men dette SKAL jeg være med på..

 

Men faen jeg er glad for at TexBurger ikke er innenfor Bomringen.. da hadde det blitt mange penger i statskassa :P

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by svein

 

Hvis det blir bra nok planlagt så kan vel noe lage et lite motoruhell. eller noe sånt.. me ca 100 biler bak seg (+ evt andre folk) så burde det vel ta litt tid før folk kommer seg videre..

 

hva med motorstopp i abo. feltet :D

fant en hel haug med 50øringer i verkstedet :D gjett hva de skal gå til onfiredevi

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

Folk bør etter min mening skrive opp "Aksjon mot for høye avgifter på bil i Norge" eller noe i den dur, og feste i rutene på bilen (bak, slik at du ikke får trøbbel med politi) slik at folk virkelig skjønner hva som foregår, og ikke tror at dette er en "haug med idioter" som tilfeldigvis lager kø....

Godt poeng. Det MÅ stå noe slikt lett synlig som ikke får folk til å tvile på hva vi driver med. Hvis ikke blir det helt meningsløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne jo blitt gjennomført ved bruk av bannere for diverse klubber og andre bilinteresse grupper, samtidig som at alle vil sammen sørge for at selve SAKEN kommer frem...

 

Hvis en slik aksjon skal utføres, sender man skriv til evt. media før det skjer, og forklarer hvorfor man aksjonerer...

 

På denne måten vil saken bli gjort klar, samtidig som at vi via selve demonstrasjonen viser at vi mener alvor og er lei av å bli "skutt ned" av politikerne...

 

Agree?

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sitter nok en betjent som er på vår side i denne saken ja. Og litt mediedekning er nok ikke så dumt vil jeg tro. Få tydelig fram at det er bilforumet.net som aksjonerer. Få til en artikkel i f. eks autofil? Kid-A kan jo knipse noen bilder...

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår