otheimen Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Er det noen som vet hvor styringsenheten og eventuell sikring er montert på Touran 2004 mod.? Har kjørt med en adapter ståenes i og det tåler den vist ikke. Hengerfeste er avtagbart og kontakt kan vippes opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Hei, Er hengerfestet orginalmontert eller er det elektriske koblet opp selv på gammlemåten? Blir det elektriske koblet på gammlemåten (stjele strøm fra baklyktene), tar det ikke lang tid før styreenheten blir brent. Denne tråden er ganske informativ angående dette: http://www.bilforumet.no/teknisk/255928-hengerkontakt-vw-caddy-05-a.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otheimen Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Det er orginalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 x 2 ! Har akkurat samme problemet. Forrige eier har ikke tatt av den "#¤#¤ adaptern så nå sitter den dønn fast. Så om problemet er mer elektrisk eller om det rett og slett bare må byttes adapter vet jeg ikke. Veldig irriterende er det hvertfall. Fatter ikke hvorfor dem gjør det slik at man må ha adapter på norske biler i første omgang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Vw-forhandlerne er heller ikke så glade i disse adapterne, og når jeg henta Transporteren hos forhandleren, fikk jeg streng beskjed om å ta ut adapteren når den ikke var i bruk. 13-polt plugg er en nyere standard, med flere muligheter som parklys på en og en side o.l. Mest brukt i tyskland. Hvis man har egen henger, anbefaler jeg å heller bytte plugg på den til en 13-polt. Så slipper man dette adapterstyret. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otheimen Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Blir nok at jeg bytter plugg på hengeren, men først må strømmen tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Det sitter ikke noe sammen med en av baklyktene da, bak et deksel eller noe? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 For åkomme til styreenheten må venstre veggen i bag. rom demonteres. Sikringene sitter sammen med alle andre sikringene, dvs oppbevaringsrommet under rattet. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otheimen Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Alle sikringer er ok, så det er nok styreenheten. Får nok demontere alt av plastikk fantastikk. Baksetene må nok også ut for å komme til tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg