Gå til innhold

Lakkering av omega b

Ranger emnet


zr900turbo

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har tenkt å få lakkert bilen min neste måned, har ikke helt bestemt meg ang farge :/ Har veldig lyst på HELT svart, svarte felger, lykter, svart soting i alle ruter osv. Noen som kunne kommet med innspill? :)

 

Og hvordan er det og fjerne listene rundt bilen og sparkle det igjen?

 

IMAG0172.jpg

IMAG0170.jpg

Opel Omega B2 c20let @ gt2871 phase 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svart bil. JA.

Svarte ruter. Nei.

Svarte felger. Nei..

Heller svart med hvite hjul da og tona ruter.

 

De blir rare uten listene.

Også må du nesten sveise igjen høla.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde sikkert vært sykt tøft med en helt svart og veldig lav omega b da ! ;)

 

Det jeg også tror :thumb Vet ikke hvordan hvite felger hadde vært men syntes denne ser veldig fin ut :) Er jo da en slik Cadillac Catera er det ikke? Men ser jo helt lik ut fra siden av. Men hadde nok ikke blitt slike felger som den på bilde...Er vell b2 lister på den også, ser for meg at omega kanskje må ha listene og blir rar uten? Blir nok b1 lister på meg og kanskje lakkere plasten og ikke "chrom" listene?

 

Bare og komme med innspill og gjerne bilder av omega med en slik farge dere anbefaler :)

 

314_2167230_10_full.jpg

Endret av zr900turbo

Opel Omega B2 c20let @ gt2871 phase 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg også tror :thumb Vet ikke hvordan hvite felger hadde vært men syntes denne ser veldig fin ut :) Er jo da en slik Cadillac Catera er det ikke? Men ser jo helt lik ut fra siden av. Men hadde nok ikke blitt slike felger som den på bilde...Er vell b2 lister på den også, ser for meg at omega kanskje må ha listene og blir rar uten? Blir nok b1 lister på meg og kanskje lakkere plasten og ikke "chrom" listene?

 

Bare og komme med innspill og gjerne bilder av omega med en slik farge dere anbefaler :)

 

314_2167230_10_full.jpg

 

Er sånn min B1 skal bli. Min er jo svart metallic orginalt da, men med B2 lister og hellakkerte fangere, og samme felga. Skal og ha svarte frontlykter på den. prøvde med de defekte jeg hadde, og det ble meget bra på svart bil :) Stå på, lakk den svart :)

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånn min B1 skal bli. Min er jo svart metallic orginalt da, men med B2 lister og hellakkerte fangere, og samme felga. Skal og ha svarte frontlykter på den. prøvde med de defekte jeg hadde, og det ble meget bra på svart bil :) Stå på, lakk den svart :)

 

Fiiiin tilbakemelding :D Er nesten sikker på at det blir svart men er kjekt med litt andre forslag osv :)

Opel Omega B2 c20let @ gt2871 phase 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår