frode79 Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by tersomme Turboen vil nok slite hvis jeg bytter ut bakre delen av eksosen trur jeg,,, men det sitter 13" stål felger på bilen nå! :) Tror nesten jeg ville hatt bilen AKKURAT slik du har den på bildet. Tenk hvor tøft, med den motoren i. Skulle bare hatt noen biltemahjulkapsler :) Ellers, hvis du ikke skulle hat den fullt så diskre, kunne du lakkert den i safran (volvo-farge), og satt på 16" RH Cup-felger (http://www.eiker.com). Siter dette fyller opp tunet og garasjen hjemme: '91 Ford Sierra Sedan 2.0i DOCH CLX (min) '76 Lincoln Mark V Cartier Edition (gamlingens) '65 Ford Mustang Hardtop (gamlingens) '94 Chevrolet Blazer S-10 (gamlingens) '86 BMW 320i (bror) '74 Opel Commodore GSi Coupè (bror) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Til sommern blir det nok standard XR3I felger på 14".... :D Når jeg har slitt ut dekka på de, skal felga brukes som vinter felger! og setter på 16" eller 17" på sommern,,,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Det er ingenting mot mitt galskapsprosjekt: http://home.online.no/~staalgi/mittprosjekt.cfm :D Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by Jonaldo "Ulv i fåreklær" er vel litt oppbrukt når det gjelder Sierra. Nok av Cossier som går bra men ser jævlig ut..... får i ulveklær er jo sinnsykt tragisk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCon Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by tersomme EyeCon----> lyst til å kjøpe K&N kon filteret jeg har liggende eller??? :D kanskje du får 1-2 hk krefter til, fetere lyd og ser mye penere ut i motorn,,, hvor mye? :cool: Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Du har ikke bilder av motorrom? Trimma pinto er interessant om det er store gassere, eller store turboer. :D Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by tersomme Lurer også på om det er mulig å få godkjent bilen med 2+2 sete løsning, altså MOMO stoler forran å bak! Tror det kommer til å bli fett med stoler bak. Du fikk vel ikke ideen etter å ha sett denne Passat'en vel? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Den passaten har jeg faktisk ikke sett enda,,, flere bilder av bilen kommer! Neste skritt nå er godkjenning av prosjektet! skal bli kult å leke med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Et par galskapsforder: http://www.trim-4-eldre.com/projectsinfo.asp?idnr=8 http://www.trim-4-eldre.com/projectsinfo.asp?idnr=13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Ha den slik den er ! Sleeper ! Konge! :D Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by EyeCon hvor mye? :cool: Kom med bud,,, kosta 1300 kr nytt! kjørt maks 30 mil med det! MVH Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet Februar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 eksosanlegget mitt blir bytta ut til uka til komplett 3" rustfritt med 4" enderør! skal derfor selge 2" sports anlegget som har sitti på bilen i 3 mnd og luft filteret! Kan ta bilde av filter og anlegg hvis dette er intressant! eksos anlegget er kjøpt på Cosworth.no og kostet 3499, filteret er fra samme butikken og kostet 1249... Kom med bud! skal vekk!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Viss du ska ha bilen litt sleeper bør du styre unna 4", og heller ha på 2,5" eller 2 3/4". Men skal du langt over 300hk må du ha 3" En bil som ser ut som en standar 120-140hk sak med 3-4" er latterlig viss det ikkje er ovalt og står i stil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet Februar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Grunnen til at jeg kjøpte 3" i stede for 2 er at det er lettere å tilpasse det eksosanlegget til festene ved motoren! også fikk jeg 4" enderøret billig så da tok jeg med med også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Hvis du vil ha cleanere look, bytt den fæle grillen med ekstralys, til sånn vanlig grill med hull til frontlyktene og bare Ford-logo i midten. Så lakker du chrom'en på listene svarte (eller renser med rødsprit og legger på elteip..som jeg har gjort..og det har holdt i 2 mnd!) eller, hvis du skal lakkere den om - Hvorfor ikke fjerne listene helt. En kamerat har gjort det på sin, og det blir flott. Men det er noe jobb siden listene ikke er limet. Derfor må du sveise igjen festehullene og greier.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg