Gå til innhold

Galskaps prosjekt

Ranger emnet


tersomme

Anbefalte innlegg

Originally posted by tersomme

Turboen vil nok slite hvis jeg bytter ut bakre delen av eksosen trur jeg,,, men det sitter 13" stål felger på bilen nå! :)

 

7242f5b7c9c8b1.jpg

 

Tror nesten jeg ville hatt bilen AKKURAT slik du har den på bildet. Tenk hvor tøft, med den motoren i. Skulle bare hatt noen biltemahjulkapsler :) Ellers, hvis du ikke skulle hat den fullt så diskre, kunne du lakkert den i safran (volvo-farge), og satt på 16" RH Cup-felger (http://www.eiker.com).

dette fyller opp tunet og garasjen hjemme:

'91 Ford Sierra Sedan 2.0i DOCH CLX (min)

'76 Lincoln Mark V Cartier Edition (gamlingens)

'65 Ford Mustang Hardtop (gamlingens)

'94 Chevrolet Blazer S-10 (gamlingens)

'86 BMW 320i (bror)

'74 Opel Commodore GSi Coupè (bror)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by tersomme

EyeCon----> lyst til å kjøpe K&N kon filteret jeg har liggende eller???

 

:D

kanskje du får 1-2 hk krefter til, fetere lyd og ser mye penere ut i motorn,,,

 

hvor mye? :cool:

[o] Mazda 323 GT-R 1993

[x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt)

[x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eksosanlegget mitt blir bytta ut til uka til komplett 3" rustfritt med 4" enderør! skal derfor selge 2" sports anlegget som har sitti på bilen i 3 mnd og luft filteret!

 

Kan ta bilde av filter og anlegg hvis dette er intressant!

eksos anlegget er kjøpt på Cosworth.no og kostet 3499, filteret er fra samme butikken og kostet 1249...

 

Kom med bud!

skal vekk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha cleanere look, bytt den fæle grillen med ekstralys, til sånn vanlig grill med hull til frontlyktene og bare Ford-logo i midten. Så lakker du chrom'en på listene svarte (eller renser med rødsprit og legger på elteip..som jeg har gjort..og det har holdt i 2 mnd!) eller, hvis du skal lakkere den om - Hvorfor ikke fjerne listene helt. En kamerat har gjort det på sin, og det blir flott. Men det er noe jobb siden listene ikke er limet. Derfor må du sveise igjen festehullene og greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår