Dr Landau Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Hehe... FyF*en så mye bra OT her :D Bilde til grandisjohn tar bare kaka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GrimeReaper Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Konklusjonen må vel bli: -Har du en rusta Lada (eller granada:roll:) som er så skitten at klærne blir skitne om du kommer borti: Spør grandisjohn. -Bryr du deg litt om bilen: Spør noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 EEhhehehehehehehhohohohohohhahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaa. Ok, ferdig. Dere poleringsfanatikere er jammen verre enn jeg trodde. Særlig "konklusjonen" over her er imponerende lesing:blunk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet August 6, 2010 Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 Mange luringer på detta forumet! Er du glad i bilen din, vasker du den med børsteløs vask! Trådstarter skulle hatt premie!:knock: Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr turbo Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Nei, jasså gitt..:nono: Bilen på bildet har jeg vasket i maskin ca... 5 ganger. Hvorfor tåler lakken på bilen min dette, og ikke din? Men foretrekker som nevnt å høyttrykkspyle bilen, og tørke med pusseskinn og bruke NAL TIL BIL, som brukt riktig selvfølgelig ikke lager riper. Dessuten er det en effektiv måte å tørke lakken på.. Men jeg får vel si som`n Glen Rodney Skog. Har du kosta på Granada`n din astronomiske summer, så kjører du`n ikke inn i vaskeautomaten... Her må jeg nok støtte Grandisjohn så det holder, denne bilen har jeg sett på flere ganger, jeg har sittet i den, og jeg vet sån noenlunde hvem Grandisjohn er, denne Granadaen er blandt norges peneste, kom ikke og prøv å påstå lakken på den er slitt, må gjerne gjøre det men det er Grandisjohn som ler av deg. Dette ble vel litt halveis offtopic, beklager det men måtte bare skyte ut litt siden dette er en bil jeg har sett flere ganger i virkelighet og ikke bilder. Bmw 530i v8 1996 gobilen200sx 1993 solgtVento 1992 1,8cl restaureres740glt 1990 2,3 16v solgtNissan primera 2000 solgt og dynget Audi 80 1993 bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-G-H Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Her må jeg nok støtte Grandisjohn så det holder, denne bilen har jeg sett på flere ganger, jeg har sittet i den, og jeg vet sån noenlunde hvem Grandisjohn er, denne Granadaen er blandt norges peneste, kom ikke og prøv å påstå lakken på den er slitt, må gjerne gjøre det men det er Grandisjohn som ler av deg. Dette ble vel litt halveis offtopic, beklager det men måtte bare skyte ut litt siden dette er en bil jeg har sett flere ganger i virkelighet og ikke bilder. Det kommer an på øyet som ser vettu:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr turbo Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Det kommer an på øyet som ser vettu:) Tosk, jeg har drevet en god del med bil, jeg ser om en bil er pen eller ikke, Granadaen til grandisjohn er faktisk smell fin. jeg er sikker på at bilen hans er penere i lakk og ikke minst motor rum enn de fleste biler som er nyere enn 2006 mod. og dette er en gammel Granada som ikke en gang har mc pherson opphengning :) Ta en rask titt på motoren på ene bildet, bilen hans er som å se en gammel entusiast eid amerikaner. Jeg vasker ikke bilen i maskin vask selv heller, jeg har ikke påstått noe, jeg ville bare si at bilen til Grandisjohn er pen uansett om han har brukt selv vask eller maskin vask. Dere som påstår denne granadaen ikke er bra i lakk, jeg er ikke frekk nå, bare ren fakta, men dere driter dere faktisk så ut at jeg får ikke satt ord på det. Bmw 530i v8 1996 gobilen200sx 1993 solgtVento 1992 1,8cl restaureres740glt 1990 2,3 16v solgtNissan primera 2000 solgt og dynget Audi 80 1993 bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-G-H Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Tosk, jeg har drevet en god del med bil, jeg ser om en bil er pen eller ikke, Granadaen til grandisjohn er faktisk smell fin. jeg er sikker på at bilen hans er penere i lakk og ikke minst motor rum enn de fleste biler som er nyere enn 2006 mod. og dette er en gammel Granada som ikke en gang har mc pherson opphengning :) Ta en rask titt på motoren på ene bildet, bilen hans er som å se en gammel entusiast eid amerikaner. Jeg vasker ikke bilen i maskin vask selv heller, jeg har ikke påstått noe, jeg ville bare si at bilen til Grandisjohn er pen uansett om han har brukt selv vask eller maskin vask. Dere som påstår denne granadaen ikke er bra i lakk, jeg er ikke frekk nå, bare ren fakta, men dere driter dere faktisk så ut at jeg får ikke satt ord på det. Har aldri sagt at lakken ikke er bra, men utifra bildet er den langt ifra strøken.....så som jeg så tidligere...kommer an på øyet som ser... Jeg driter i motor og mcpherson oppheng...og at du kaller meg tosk fordi du har drevet en del med bil og da vet hva som er bra ga meg egentlig bare en god latter.. Alle fjortiser med turbo som kjenner grandiskåre trenger strengt tatt ikke komme med dumme uttalelser bare fordi de synes bilen er pen når de tilsynelatende ikke har peiling på hva som er strøken lakk og ikke:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal72 Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 så la oss få se et bilde close up av panseret i sterk sol lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 (endret) så la oss få se et bilde close up av panseret i sterk sol lys. Har ikke dere poleringsfanatikere snart kommet med nok svada? Bilen min er for øvrig lakkert av en anerkjent kar innen AMCAR miljøet med noe over 30 års erfaring innen faget. Får et inntrykk av at han har "litt" mer peiling på å gi råd om billakk enn dere synsere på forumet her.. Endret August 9, 2010 av grandisjohn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 (endret) Jeg driter i motor og mcpherson oppheng...og at du kaller meg tosk fordi du har drevet en del med bil og da vet hva som er bra ga meg egentlig bare en god latter.. Har du noen gang gjort noe med bilen din selv, uten å lære noe om hva som ble riktig eller galt? Det å le av folk som sier de holder på med bilen sin selv, og faktisk lærer noe av det, er nemlig ingenting å le av på et bilforum.. Endret August 9, 2010 av grandisjohn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg