Gå til innhold

Shellvask = ødelagt lakk?

Ranger emnet


Clonen

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, jasså gitt..:nono:

 

mellomaksel17-1.jpg

 

Bilen på bildet har jeg vasket i maskin ca... 5 ganger. Hvorfor tåler lakken på bilen min dette, og ikke din?

 

Men foretrekker som nevnt å høyttrykkspyle bilen, og tørke med pusseskinn og bruke NAL TIL BIL, som brukt riktig selvfølgelig ikke lager riper. Dessuten er det en effektiv måte å tørke lakken på..

 

Men jeg får vel si som`n Glen Rodney Skog. Har du kosta på Granada`n din astronomiske summer, så kjører du`n ikke inn i vaskeautomaten...

 

 

Her må jeg nok støtte Grandisjohn så det holder, denne bilen har jeg sett på flere ganger, jeg har sittet i den, og jeg vet sån noenlunde hvem Grandisjohn er, denne Granadaen er blandt norges peneste, kom ikke og prøv å påstå lakken på den er slitt, må gjerne gjøre det men det er Grandisjohn som ler av deg.

 

Dette ble vel litt halveis offtopic, beklager det men måtte bare skyte ut litt siden dette er en bil jeg har sett flere ganger i virkelighet og ikke bilder.

Bmw 530i v8 1996 gobilen
200sx 1993 solgt
Vento 1992 1,8cl restaureres
740glt 1990 2,3 16v solgt
Nissan primera 2000 solgt og dynget

Audi 80 1993 bruksbilen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg nok støtte Grandisjohn så det holder, denne bilen har jeg sett på flere ganger, jeg har sittet i den, og jeg vet sån noenlunde hvem Grandisjohn er, denne Granadaen er blandt norges peneste, kom ikke og prøv å påstå lakken på den er slitt, må gjerne gjøre det men det er Grandisjohn som ler av deg.

 

Dette ble vel litt halveis offtopic, beklager det men måtte bare skyte ut litt siden dette er en bil jeg har sett flere ganger i virkelighet og ikke bilder.

 

Det kommer an på øyet som ser vettu:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på øyet som ser vettu:)

 

Tosk, jeg har drevet en god del med bil, jeg ser om en bil er pen eller ikke, Granadaen til grandisjohn er faktisk smell fin. jeg er sikker på at bilen hans er penere i lakk og ikke minst motor rum enn de fleste biler som er nyere enn 2006 mod. og dette er en gammel Granada som ikke en gang har mc pherson opphengning :)

 

Ta en rask titt på motoren på ene bildet, bilen hans er som å se en gammel entusiast eid amerikaner.

 

Jeg vasker ikke bilen i maskin vask selv heller, jeg har ikke påstått noe, jeg ville bare si at bilen til Grandisjohn er pen uansett om han har brukt selv vask eller maskin vask.

 

Dere som påstår denne granadaen ikke er bra i lakk, jeg er ikke frekk nå, bare ren fakta, men dere driter dere faktisk så ut at jeg får ikke satt ord på det.

Bmw 530i v8 1996 gobilen
200sx 1993 solgt
Vento 1992 1,8cl restaureres
740glt 1990 2,3 16v solgt
Nissan primera 2000 solgt og dynget

Audi 80 1993 bruksbilen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tosk, jeg har drevet en god del med bil, jeg ser om en bil er pen eller ikke, Granadaen til grandisjohn er faktisk smell fin. jeg er sikker på at bilen hans er penere i lakk og ikke minst motor rum enn de fleste biler som er nyere enn 2006 mod. og dette er en gammel Granada som ikke en gang har mc pherson opphengning :)

 

Ta en rask titt på motoren på ene bildet, bilen hans er som å se en gammel entusiast eid amerikaner.

 

Jeg vasker ikke bilen i maskin vask selv heller, jeg har ikke påstått noe, jeg ville bare si at bilen til Grandisjohn er pen uansett om han har brukt selv vask eller maskin vask.

 

Dere som påstår denne granadaen ikke er bra i lakk, jeg er ikke frekk nå, bare ren fakta, men dere driter dere faktisk så ut at jeg får ikke satt ord på det.

 

Har aldri sagt at lakken ikke er bra, men utifra bildet er den langt ifra strøken.....så som jeg så tidligere...kommer an på øyet som ser...

 

Jeg driter i motor og mcpherson oppheng...og at du kaller meg tosk fordi du har drevet en del med bil og da vet hva som er bra ga meg egentlig bare en god latter..

 

Alle fjortiser med turbo som kjenner grandiskåre trenger strengt tatt ikke komme med dumme uttalelser bare fordi de synes bilen er pen når de tilsynelatende ikke har peiling på hva som er strøken lakk og ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så la oss få se et bilde close up av panseret i sterk sol lys.

 

Har ikke dere poleringsfanatikere snart kommet med nok svada?

 

Bilen min er for øvrig lakkert av en anerkjent kar innen AMCAR miljøet med noe over 30 års erfaring innen faget. Får et inntrykk av at han har "litt" mer peiling på å gi råd om billakk enn dere synsere på forumet her..

Endret av grandisjohn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i motor og mcpherson oppheng...og at du kaller meg tosk fordi du har drevet en del med bil og da vet hva som er bra ga meg egentlig bare en god latter..

 

Har du noen gang gjort noe med bilen din selv, uten å lære noe om hva som ble riktig eller galt? Det å le av folk som sier de holder på med bilen sin selv, og faktisk lærer noe av det, er nemlig ingenting å le av på et bilforum..

Endret av grandisjohn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår