Gå til innhold

Kristian: VW Golf 2 - bruks/fæst -bil

Ranger emnet


kristian240740

Anbefalte innlegg

Godt å høre at du ikke solgte:) Så du skrev "Øbergen" på slutten av et innlegg, du er ikke tilfeldigvis i slekt med Jan Arne?:)

 

Har GTI-leppe til 90-fanger om du er interessert. Du skal få den billig om jeg ikke får bytta den i den jeg skal ha selv:)

 

Stemmer det sjø, han er onkeln min :-)

 

Er interisert i GTI-leppa ja :-)

skal hente 90-fangerne i kveld, så skal sjekke om det er GTI-leppe på fangern je skal hente først :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå her det skjedd litt hær igjen. Har endelig fått av bakfangern på bilen. Fikk et lite sjokk når plast fangern kom av.

 

Har også tatt av fram fangern, så no blir det henting av 90- fangere i morgen :-D

 

DSC01602.jpg

Noen som vil ha den? gratis "stål"

 

Øbergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har skjedd lite i det siste pga. moped skruing.

Men noe nytt er det, fikk noe fint i posten i dag, nemlig basskasse og ny forgasser membran :D

 

DSC01625.jpg

 

Slenger også ut et bilde av CD-spilleren og forsterkeren ;-)

 

DSC01615.jpg

 

Blir vel så jeg bytter forgasser membra'n før helgen, så det er bare og følge med :P

 

Øbergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er sikkert veldig bra på å selge bra deler osv, men de klarer ikke å sende med faktura som det skal være med :P og jeg sitter så var pakkennå med purring på en regning som jeg aldri fikk :p morro, næt..

 

hehe, betaler du ikke med nettbank da?? Det gjorde jeg, ventet 5 dager, så var det bare å hente pakken på postkontoret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halliz :) da er bass kassen, subbene og forsterker kommet på plass :D

 

DSC01628.jpg

Dunker greit nok :)

 

Skal skifte forgasser membran i dag, og olje+oljefilter i morgen :thumb Skal også prøvemontere 90-fangerne mot slutten av uka :D

 

Øbergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle skifte forgasser membran i går, men det gikk ikke som planlagt. Viste seg at den nye var for smal. angry2

 

Gammel vs. ny

DSC01631.jpg

 

Motoren, slik som den er nå (bare rot å skrot)

DSC01630.jpg

 

Men ble så jeg skiftet olje + filter når jeg ikke kom lenger med gasser'n. vasket også litt i motor rom og under panser i samma slengen :)

 

Rengjorde også litt baki bilen.

DSC01629.jpg

Lite med lort hær, eller ikke..

 

Øbergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle skifte forgasser membran i går, men det gikk ikke som planlagt. Viste seg at den nye var for smal. angry2

 

Gammel vs. ny

DSC01631.jpg

 

Motoren, slik som den er nå (bare rot å skrot)

DSC01630.jpg

 

Men ble så jeg skiftet olje + filter når jeg ikke kom lenger med gasser'n. vasket også litt i motor rom og under panser i samma slengen :)

 

Rengjorde også litt baki bilen.

DSC01629.jpg

Lite med lort hær, eller ikke..

 

Øbergen

 

er det pioneer 3500watt'ere du har??

 

om det er det, så spiller de bedre med portet kasse =) vet en som har 2 stykk av disse i en opel vektra 1989 mod=) og det er portet kasse med en dynabel forsterker, og det spiller ***** bra

 

 

"edit" det er denne kassen han har http://bsbildeler.no/?pno=167319 "edit"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, betaler du ikke med nettbank da?? Det gjorde jeg, ventet 5 dager, så var det bare å hente pakken på postkontoret ;)

 

 

Hadde ikke penger akk da, men visste jeg kom til å få da pakken sku komme. så da kryssa jeg av så jeg fikk med faktura.. men fikk aldri med den, så fikk purring :p menmen, tok bare mer enn 14 dager til den kom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår