Gå til innhold

Kristian: VW Golf 2 - bruks/fæst -bil

Ranger emnet


kristian240740

Anbefalte innlegg

er det pioneer 3500watt'ere du har??

 

om det er det, så spiller de bedre med portet kasse =) vet en som har 2 stykk av disse i en opel vektra 1989 mod=) og det er portet kasse med en dynabel forsterker, og det spiller ***** bra

 

 

"edit" det er denne kassen han har http://bsbildeler.no/?pno=167319 "edit"

 

det er 1400 watt'ere :) Spiller ganske bra med kassen der synes jeg :thumb

 

Øbergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde ikke penger akk da, men visste jeg kom til å få da pakken sku komme. så da kryssa jeg av så jeg fikk med faktura.. men fikk aldri med den, så fikk purring :p menmen, tok bare mer enn 14 dager til den kom ;)

 

hmm.. snedi :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann :) Har i dag tatt av de gamle orginale dør håndtakene, og fått de nye :D Blir montering og update med bilder i morgen :thumb

 

Skal å lakkere dør listene svarte i løpet av helgen, og montere de igjen :)

 

Venter også på svar fra NBS angående den feil sendte membran til gasser'n :S

 

Øbergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med en øppdæit :D

Men først må jeg si at det var veldig lite respons på tråden min :S er litt skuffende, men jeg velger så klart og fortsette med tråden :)

 

Har endelig vært å hentet 90 fangerne nå :D Sto i hvite blinkers, men jeg bytta til svarte/sota :thumb

DSC01638.jpg

 

Har også lakkert dør listene + emblem i grill svart :D

DSC01639.jpg

 

DSC01642.jpg

 

Bilen min og bilen til farmor xD

DSC01641.jpg

 

Skal også hente takvinge på mandagen :D Så kommer det GTI leppe på fram fangeren etter hvert :thumb

 

Øbergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvist ikke jeg så feil, så var det borret hull i bakruta for og sette det fast? :S

 

kan hende det. Som jeg så på den jeg skal få tak i, så er det en slags brakkett som er limet til ruta, eller no sånt. Så er vingen skrudd fast med 6 skruer til brakketten på undersiden av vingen.

 

Øbergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp, er borret 3 hull gjennom bakruta som det gar 3 skruer igjennom med mutter på innsiden, som holder spoilern på plass

 

Okei, ble fortalt det av en kompis å :-P Men han sa att jeg kunne bruke sika flex, eller no sånt. så jeg skal prøve det når temp'en ute blir brukbar :thumb

 

Øbergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår