Gå til innhold

Kristian: VW Golf 2 - bruks/fæst -bil

Ranger emnet


kristian240740

Anbefalte innlegg

Hei :) Skjer lite her om dagene :S Skal legge opp ny slange til spyler dysene i denne uka, og teste de. Kanskje setter jeg på den originale forgasser membran, med nye pakninger og masse pakning sement, å satser på at motoren vil gå på tomgang :thumb

 

Har også bestemt meg for at det ikke blir lakkering av bilen, da jeg skal selge den i slutten av Juli som kommer.

 

Blir kjøpt inn en Volvo 240 mot høsten 2011, som jeg skal lage et større prosjekt av. Planene er foreløpig klare :D

 

Øbergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

synd at du skal selge den til fordel av VOLVO!?! :D:hailvw

 

næh :p Volvo'n er mer trafikk sikker en Golfen :volvsmile Synes Golfen er en u-sikker bil å rase rundt med :drive2

 

Golfen var et hurtigkjøp for at jeg skulle ha noe å mekke på :) + at jeg kan øvelses kjøre med den :cruising:

 

:volvopower: = ekte varer for meg

 

Øbergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hallaiz! kommer med en bitteliten oppdatering.

I går skiftet jeg lys pærer rundt om på bilen, så nå funker skilt lysene :-)

Men etter at jeg monterte lysa til 90-fanger'n, og skifta til oransje pærer, så er det ikke noe lys :S Hva kan være feilen til det tro? Var heller ikke noe lys med de gamle pærene.

 

Skal også på Biltema og handle dempere bak over helgen :D

 

Øbergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaiz! kommer med en bitteliten oppdatering.

I går skiftet jeg lys pærer rundt om på bilen, så nå funker skilt lysene :-)

Men etter at jeg monterte lysa til 90-fanger'n, og skifta til oransje pærer, så er det ikke noe lys :S Hva kan være feilen til det tro? Var heller ikke noe lys med de gamle pærene.

 

Skal også på Biltema og handle dempere bak over helgen :D

 

Øbergen

 

 

 

huska å koble lysa a? :p sjekk om det er en dårlig ledning ell en sikring? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alle lysa på bilen oppe og går :thumb grunnen til at blinkerne ikke funket, var at det var dårlig kontakt til jordinga. Har også begynt og montere gasser'n nå igjen, med den gamle og slitte forgasser membran.

 

Bilder kommer når vinterhjula er lakkert og på plass, og når jeg skal begynne med demperne :)

 

Øbergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 240'en blir prosjektbil, må du legge ut det prosjektet her og! :D

 

Men blir bra golfen nå :D :thumb

 

ja ;-) kommer vell tråd om neste prosjekt mot sommer'n :thumb

 

joa, mangler bare dempere og ruteskift før EU-kontroll :-)

 

Dempere er handlet inn, og ruta blir laget litt over nyttår ;)

 

Har også begynt "overhaling" av bakfanger'n nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei :D Har vært meget stille hær en stund.. men nå skjer det ting igjen :)

 

har fått lakkert øvre del av bakfanger, samt stålbjelke bak plastikken. koblet opp spyler dysene på bilen, skiftet noen viskere, og begynt bytte av dempere. Kommer litt forskjellige bilder i morgen, etter den første dempern er på plass :)

 

Følg med, og tips/kommentarer er bare gøy :D

 

Øbergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår