Gå til innhold

Kristian: VW Golf 2 - bruks/fæst -bil

Ranger emnet


kristian240740

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå begynner ting å bli bra :) Har fått tak i nye braketter til fangeren bak, så nå er den på plass :thumb Var også ivei og bestilte EU-kontroll i går, så nå er det bare og håpe at den kommer igjennom :D

 

Etter kontrollen skal jeg sote rutene på nytt og handle inn Det siste til stereo'n :D

 

Øbergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg og besøkte Terjeth her inne på bilforumet en tur :D Jeg kjøpte ei flonke ny GTI-leppe som han hadde liggende + grill list til rat-look grillen og et sett med spacere :D

Panseret begynner å få fin rustfarge og jeg har ofret et tank lokk som blir 40% rustfarget :D

 

Men bilen står orginal akkurat nå da, siden den skal på EU-kontroll om Torsdagen :thumb

 

Bilder kommer vell i kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) er litt lite respons på tråden for tiden :( Men jeg fortsetter uansett.

 

Har vært på EU-kontroll og da fikk jeg 4 stk. 2'er feiler :(

1. Ødelagt felg venstre side fram.

2. Dårlig bremseslange venstre side fram.

3. Mer enn 25% rust på brems-skiver fremme.

4. 30% brems kraft forskjell på bak aksling.

 

Har 4 stk. nye felger liggende som skal byttes om så fort som mulig :D Brems slange + 2. stk nye skiver på Biltema koster 530,- tilsammen, så jeg skal ivei og handle dette i morgen :)

Merknad nummer 4 er vell fordi bilen har stått i ro lenge og blitt lite brukt, så jeg har begynt og demontere tromlene bak, for så og sjekke/smøre opp alle deler der :thumb

 

Men det nå har det seg sånn at jeg skal sannsynlig vis bytte bort golfen mot en Volvo 240 :D Er en fra Bodø som tok kontakt og ville bytte bil :thumb så nå håper jeg at det blir bytte :D

 

Så vi får se hvordan ting blir fremover våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer også et lite off-topic inlegg i samma slengen :) Har nemlig okkupert garasjen i helgen :D

 

Begge golfene under samme tak :D

 

DSC01729.jpg

 

DSC01728.jpg

 

DSC01727.jpg

 

Fine biler ja? :D

 

Kommentarer er alltid gøy! :thumb

Endret av kristian240740
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ting og tang er ganske usikkert nå, så jeg vet ikke om det blir bil bytte enda :-/

Frister masse med Rød Volvo 240, men så er jo Golfen blitt så "fin" og "tøff". Så er jo Golfen billigere i drift enn Volvo'n da.

 

Hva synes dere jeg skal velge??

 

Men uansett, så har jeg byttet brems-skiver fram i kveld :thumb

 

Old one;

DSC01730.jpg

 

New one;

DSC01731.jpg

 

Blir bytte av brems slangen i morgen, så skal jeg snart ivei og hente 2 av de "nye" hjulan til bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår