Kjetil90 Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Heihei. Har problemer med bakluka på min Golf 4. Har hatt litt problemer med den en stund, ved at den ikke låser seg opp før på andre til tredje forsøk. Men nå har den slått seg helt vrang og vil ikke opp selv etter nærmere 50 forsøk. Nøkkelhullet var irret igjen når jeg kjøpte den for et år siden, så nøkkelen får jeg ikke brukt, kun sentrallåsen. Veldig bra om noen har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få den opp! : ) -Kjetil- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapshot83 Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 En ting du kan gjøre er jo og demontere plasten på innsiden av luka,for så og få åpnet den manuelt fra innsiden! Siter Idrett lukter svette..Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Kontaktolje fra wurth inni låssylinderen, så prøve å låse den opp. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil90 Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 (endret) Har prøvd å demontere bakluka fra inne nå, men får ikke løs dekselet. Edit: Fikk det løs, og får åpnet luka fra innsiden..men den låser seg igjen med en gang jeg lukker og kan kun åpnes manuelt fra inne..verkstedsak? :/ Endret Mai 9, 2010 av Kjetil90 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapshot83 Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Du kan jo prøve og spraye på crc 6-56 eller noe lignende,og se om det hjelper. Siter Idrett lukter svette..Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
as racing Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 samme problemet jeg, det som sikkert er feilen er at en liten plastdel på låsen er slitt så motoren på sentrallåser ikke går langt nok. jeg tok å shimsa den litt og den har fungert siden. Siter Volvo V70 2.0T 01 mod. Familiebil Volvo 240 Turbo 84 mod. Prosjekt BMW X3 2.0D 06 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Footy Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 råder deg til å kontrollere pumpa til spyleveske bak. Det du forklarer her høres ut som problemet jeg hadde. Det viste seg at det var pumpa som var lekk slik at det rant innvendig i døra ned i låsen. Dette føkka mye med bakluka for å si det sånn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Se her om du vil demontere og sjekke litt: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?945378 http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4627819 Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
permartin gjerrud Skrevet August 3, 2020 Rapporter Share Skrevet August 3, 2020 hvor sitter nøkkelhulet på bakluka på en golf 2004 model Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 4, 2020 Rapporter Share Skrevet August 4, 2020 16 timer siden, permartin gjerrud skrev: hvor sitter nøkkelhulet på bakluka på en golf 2004 model Ta en tur bak bilen og du ser det innen ett sekund - rett ved håndtaket for å åpne luka. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 5, 2020 Rapporter Share Skrevet August 5, 2020 På 8/3/2020 den 6:03 PM, permartin gjerrud skrev: hvor sitter nøkkelhulet på bakluka på en golf 2004 model Hvis det er en Golf Mk4 så stemmer det som Quattro skriver, er det en Mk5 finnes det ikke. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg