impy07 Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Ey! Espen. fra mopedportalen her :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet November 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 hey :D tja, siden tråden først er oppe så kan jeg jo oppdatere litt :) nå er motoren så godt som ute:) det som gjennstår er å så av et motorfeste rett bak girkassa som er så jævli rusta.. ellers henger motoren bare å dingler nå :P men så har jeg seff blitt syk så nå bir det ikke gjort noe på non dager :( Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet November 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 golf uten motor :) motor uten golf så begyntedet å snø, å golfen fryser :( girkasse uten motor, baibai frøken 4trinn :) neivel, det bilde ville ikke være med.. motor uten girkasse :) etter bildene ble tatt er registeret tatt av, og simeringen på baksida er er bestilt ny så den skal byttes :) så hadde jeg av svinghjulet for var meningen å bytte simringen der og, men den var ikke gåen, det var derimot pakningen rundt rammen den sitter i, så der la jeg på pakningslim å skrudde det sammen igjen :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet November 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 nå er motoren tilbake i bilen :D manlger bare frostvæske og dra til driv akslene så er det oppstart og prøvetur<3 Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2010 litt pynt :) fikk lappen idag så nå blir bilen brukt daglig framover :D Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Desember 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2010 Grattis med lappen:D Jeg med dieselpurka på mp:L Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zebbe Skrevet Desember 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2010 Gratulerer Med Førerkort! :D Siter What About the good things Hitler did?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Desember 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2010 Gratla med kørkort!:D Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 førerkort må vre flott :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 TAKK :D fører kort er flott ja! å bilen funker veldig bra, men har et gåent motor feste (mest sansynelig) så bilen rister jævlig når jeg gir på :P bortsett fra det såeh, GLEDER MEG til Sommer hjul sesong :D Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander99 Skrevet Desember 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2010 Snasent:D Siter -1980 Mercedes W126 280SE -1994 Mercedes W202 C180 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 nei dæven, der var du au ja :) blir vel drept pga dette, men forandring fryder :D Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 :adolf::deng Neida:D Jeg kan ikke si at jeg liker den, men jeg sier nå stå på likevel jeg;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 hehe :D takk du! driver om dagen å prøve å finne ut hva jeg skal gjøre med bilen.. frister ganske med en litt nyere bil, men så er det likevel ikkke lett å bytte ut den trofaste golfen :) har lyst til å shine den opp skikkelig, men likevel sier fornuften min at jeg ikke bør bruke for store resurser på den gamle bilen å heller årne meg en bedre bil nr2.. så hvis noen har noen tips til små, billige forbedringer så blir jeg veldig glad :) hvis jeg enda har den når det blir varmere i været så skal bilen enten rullemales på nytt (grå tror jeg) eller skal jeg legge på klarlakk (spray) på den lakken som alerede er på :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander99 Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Grå? Blir ikke det vanvittig kjedelig da? Nei få bilen nærmere bakken og på med sommerhul (16") det vill gjøre susen! :thumb Siter -1980 Mercedes W126 280SE -1994 Mercedes W202 C180 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg