Gå til innhold

TurboAlvens Golf2 prosjekt

Ranger emnet


TurboAlven

Anbefalte innlegg

  • Svar 381
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har gått over felgen med 600 papir nå, å autosol, men tror enda jeg må ha en runde med no finere papir.. åsså er det noen svarte flekker som jeg ikke får vekk...

sånn ser hvertfall felgen ut nå :)

Bilde0554.jpg

 

Jeg brukte ca 40 timer på mine kanter

 

startet med 120 (80 på enkelte steder)-150-240-320-400-500-600-800-1000-1500-2000 og så 2 runder på poleringsmaskin med to forskjellige poleringsskiver (fin og finere)

 

28506_437065375249_683960249_6207362_3600152_n.jpg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes gøy ut :)

jeg har vel brukt rundt 3 timer på den ene felgen der, ikke så mye som gjenstår før jeg er fornøyd :)

 

Bør minimum gå opp til 1200 pluss polering for at det skal se bra ut. Det du gjør ved å gå på finere papir er å fjerne riper fra papieret før. Autosol er for grovt til å gi skikkelig glans

 

bedre bilde

fritsoflabour007.jpg

 

fritsoflabour009.jpg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan meddele at hvite blinklys glass til fangern kommer i posten snart :)

åsså skal jeg få somla meg til å få kjøpt hvite blink til skjermene..

begynner og å haste med girkasse bytte.. noe spes jeg må tenke på når jeg setter inn 5trinns kasse fra golf3 i min 4trinns g2? kan jeg bruke den gamle gir overføringa?

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se der ja! god du fikk dem. ble bra! sorry det tok tid :/ må få rydda opp i det siste av delene jeg har for er bare rot nå hehe. har et svært rom med masse greier, så tok litt tid å finne dem hehe.

ja fader må jo pakke ting godt inn for posten tramper jo på pakkene omtrent! utrolig at de kom hele fram egentlig..

du får si i fra om du trenger mer for begynner på rydding utover nå ;)

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår