Gå til innhold

TurboAlvens Golf2 prosjekt

Ranger emnet


TurboAlven

Anbefalte innlegg

er intressert :) mulig å sende de i brev?

 

jern korset skal vekk ja, men det sitter så jævlig fast at lakken trolig kommer til å følge med :P

ja det med å få ting litt clean er det jeg holder på med nå :) syns fronten ble renere å mer ryddig når alt ble lakkert samme farge :)

Volvo leppa som er på noen av de tidligere bildene kommer på igjen etterhvert, må bare modifisere den litt å lakke den på nytt :) senk kommer og, men sansynligvis ikke før etter vinteren.

 

foresten, mulig bilen blir lakka blank etterhvert, kansje til helga hvis jeg får tid :P

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 381
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha! Jeg ønsker meg et sånt klistermerke som du hadde! Det det sto "Rustbeskyttet" på:D Det har blitt knall på min;)

 

Ellers ser det bedre og bedre ut, men er enig i det med blinkersene, har sett mye bedre ut med hvite eller sota:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste var jo virkelig ikke fine, no offence. Ligger 8x13 Bakgårdskatter til salgs, de er breie og feite. Skulle hatt de selv, men har ikke penger:)

 

Edit: Tror de er solgt.

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zender 6x13 :

øverst til venstre ligger den som er minst fin, til høyre er den fineste :) men det ser dere vel..

Bilde0548.jpg

testa på golfen i full fart, tror de skal gjøre seg bra her :)

Bilde0549.jpg

planen med disse felgene blir enten å lakke de svarte, ellers blir stjerna polert mens resten bli svart :) tycks?

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår