Gå til innhold

TurboAlvens Golf2 prosjekt

Ranger emnet


TurboAlven

Anbefalte innlegg

Morn! skulle hatt litt tips om hva som må gjøres med golfen min :)

 

bilen var/er beige med brunt interiør. nå har jeg fått på svarte å blå setetrekk og gulv matter, svarte dørtrekk, lakka non blå detaljer invendig og lakka hattehylla og dekslene ved siden svarte.

utvendig så har jeg satt inn sota sideruter bak, montert crom øyelokk, pynta litt på de orginale stål felgene, fjerna alle emblem og hull bak på bilen og fjernet alle lister på sidene, skrapt rein og polert antennen og sparklet igjen hullene bakerst ^^

hadde panserforlenger og emblemfri grill på ei stund men valgte å ta det av igjen:fish

 

bilde, litt gammelt:

Bilde0190.jpg

øyelokk montert

Bilde0268.jpg

felgene^^ ser faktisk ikke så dumt ut på avstand:D og er bare midlertidig..

Bilde0214.jpg

 

så var det det jeg trenger hjelp til, bilen skal sprøytes men er usikker på hvilken farge..rød er uaktuelt :P men her trenger jeg tips!

og ja, dette er min første bil så det heeelt store og kostbare er ikke aktuelt bare så det er sagt^^

 

MvH Stian

Endret av TurboAlven

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 381
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

90 fangere er pri en:D 90dører, klare lykter emblemfri grill, 16" kantfelger eller 17" fete 5 eika felger... bilen ville passet sort eller en slags lilla farge! eller sølvgrå

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir småkvalm når jeg leser at noen farger interiørdeler, men hver sin smak. Jeg synes det er dumt at du har endra på interiøret, for brunt interiør er ikke dagligdags, og med senk og felger har du en kjempefin bil. Brunt/beige interiør er skikkelig OldSkool!:D Selv tok jeg av setetrekkene som var på da jeg fikk bilen.

 

Trenger verken 90-fangere eller 88-dører. 17" blir for stort, passer kun med spesielt utvalgte felger, som f.eks. Audi TT Parabol-felger. Gå heller for 14/15/16" kantfelger med litt dekkstrekk.

 

Fargen synes jeg er tøff som den er, men Lofotengrün er en evig slager.

 

Men hvor fikk du tak i øyelokka? De var grisetøffe, og passer ikke inn med noe annet enn Old Skool, synes jeg.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar :)

har testa 17" felger på, men det så bare dumt ut.. har ei 88dør liggende, men den er påmontert crom m3 speil. planen var først å bruke det for å få mest mulig crom på bilen men syns egentlig ikke M3 speil gjør seg på golf2 :P

intreør delene jeg har lakka er bare no smått altså, sånn som tallene på gir kula (har eksta btw) og sporene på vindu sveiva.. dørtrekkene var fulle av jordslag så disse ville jeg byttet uansett^^

 

er mest fan av old school golfer framfor 90biler, aller mest ser jeg opp til bl.a denne (bortsett fra at felgene er altfår store):

taxi golfen litt nede på sida jeg sikter til, men får ikke vist bare bildet

http://www.bilforumet.no/golf-2/82835-se-laer-inspirasjonstrad-ii-7.html

her jeg fikk ideen med øyelokk fra..

de er foresten kjøpt på biltema, tror de ligger under MC.

 

den gangster capsen på den golfen, er det noe som er modda fra boble? :)

Endret av TurboAlven

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De felgene er digg, men det er ikke sikkert de passer. Har prøvd en sånn felg på Golfen min, og navet på felgen passer ikke med senteret på bilen, så det må evt. være en skikkelig senterring for å sentrere felgen.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår