Gå til innhold

TurboAlvens Golf2 prosjekt

Ranger emnet


TurboAlven

Anbefalte innlegg

  • Svar 381
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blank :P satser på at bilen blir blank svart med enten rusta panser (ett annet et) eller sjakkbrett på taket :)

grunnen for at jeg valgte blank framfor matt som jeg egentlig hadde tenkt til var at jeg har sett på denne inspirasjons tråden, å alle de fete clean look golfene der er blanke, så for å komme litt nærmere forbildene mine så ble bilen blank :P

 

foresten få får jeg sansynligvis disse hjula i måra:

cellphone_1270908614.jpg

ikke no fete greier, men orginale vw felger med nesten nye dekk som skal på før EU kontroll :) ser uansett bedre ut enn de jeg har nå xD

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15tommerne?:) fine felger, men blir for langt borte :P å nå får jeg jo disse i mårra såeh :)

 

var å så på et sett zender felger idag, 6x13 men ble for mye arbeid på de i forhold til prisen:P

like som disse: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=22158135&reference=5/221/581/35_-1908609037.jpg&adheading=Dekk+og+Felg+fra+Zender%21+185%2F60R13&adTypeId=67&areaId=3230

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå kommer det endelig en skikkelig update her :)

 

bilen uten panser, syns faktisk det var litt tøft :P

Bilde0315.jpg

Bilde0317.jpg

panseret, matting påbegynt:

Bilde0316.jpg

 

så fikk jeg nye felger idag :)

ny vs gammel

Bilde0319.jpg

2 cm breiere dekk og :)

en var litt kantekjørt, men fikk fiksa det ganske greit ( glemte bilde av det)

Bilde0326.jpg

 

bilder med nye felger og svart panser :) syns bilen ble myye råere nå!

åsså viste det seg at lakken jeg har brukt foretrakk å bli matt istedet for blank som det stod på boksen, så da blir bilen matt svart :P

Bilde0320.jpg

Bilde0321.jpg

Bilde0322.jpg

 

retta døra mi litt, er fortsatt trøkt i bunnen.

før

Bilde0323.jpg

spesial verktøy jeg fant på vaskerommet til mor

Bilde0324.jpg

etter

Bilde0325.jpg

 

 

TurboAlven :)

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger senk ja, men bør vel egentlig prioritere EU kontroll aller først, siden det er under 2 uker til fristen er ute :P

 

blir endel jobb på meg nå i sommer så skal ikke se bort ifra at jeg handler senk når bilen er komt gjennom kontrollen å en lønning eller 2 er komt inn :)

 

disse felgene var et impulskjøp, ikke planlagt men når jeg fikk tilbuget å en grei pris så kunne jeg ikke la de gå :P selv om jeg kjøpte et annet felgsett for et par uker sia..

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår