Gå til innhold

343 GL. svenskstuk vinter beater

Ranger emnet


devil duck

Anbefalte innlegg

vurderer å kjøpe meg en gammel 343 som står neddi gata her

1981 modell

manuelt gir

126000km

 

hvor er de vanlige plassene jeg burde se etter rust ?

 

har lagt merke til at ene bakluke hengselen er rustet helt løs fra taket inni bilen men det ser jeg ikke på som ett stort problem

 

hvordan er det å senke desse? akselflipp og klosser bake regner jeg med, men hvordan er det med framme?

 

DSC01759.jpg

 

planen er bare å ha en LAV cruser i sommer så om det er en 1.4 gjør ikke meg noe serlig :P

Endret av devil duck

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sett jekken på kanalene nær bakhjula. Ikke stå nærme bilen om alt beveger seg som det skal. Ta med deg en liten pennemagnet etc. Øv deg med den på kjent rust og stål så vet du når du (ikke) skal ha kontakt.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BILDER!

blir bedre bilder etter jeg har hatt prøveskilt og fått den renset orntlig inni!

 

fancy cigarett tenner

343chillcruser2.jpg

 

343chillcruser7.jpg

 

343chillcruser5.jpg

 

343chillcruser6.jpg

 

DSC01769.jpg

 

DSC01768.jpg

 

framm og inn!

343chillcruser1.jpg

 

343chillcruser10.jpg

 

343chillcruser9.jpg

 

DSC01767.jpg

 

DSC01766.jpg

 

DSC01781.jpg

 

343chillcruser3.jpg

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja dette er jo hollands karros, fransk motor å resten svensk ? skyt meg gjerne om jeg tar feil :P

 

men det har jo sjarm :P for nå så blir det bare felger+senk å bilen i bruks stand =)

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror di lagde alle 3 seriene i belgia jeg!? mulig jeg blander men... ser ut som et smykke detta:D

 

men designe er vel daf sitt. denne skulle jo egentlig selges som den nye daf 66 . å daf er vell hollandsk ? eller ?

 

skal ikke si jeg er noe expert på saken for har ærligtalt aldrig lest noe opp om det :P

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror di lagde alle 3 seriene i belgia jeg!? mulig jeg blander men... ser ut som et smykke detta:D

 

Hvis jeg har forstått dette riktig, så var 360 produsert i sverige, og 340 produsert i belgia/nederland/whatever.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja det er nå ikke så nøye hvor den er laget =P

 

har bestilt meg nye håndbrekk vaiere idag 240kroner for begge tror jeg =P ok billig det

Endret av devil duck

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkje 340 reimdrifta? Det har eg hørt..

 

Kun de med variomatic, altså variatordrift...

 

Vi skulle nesten oppretta en egen tråd med 340/360-kuriosa her :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår