Gå til innhold

343 GL. svenskstuk vinter beater

Ranger emnet


devil duck

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ble vist prøveskilt idag =D

 

klarte selfølgelig på under en time å bulke førerdøra =(

 

DSC01792.jpg

 

DSC01793.jpg

 

DSC01794.jpg

 

DSC01796.jpg

 

utrolig overraskende hvor god den var å kjøre å hvor stille den var inni. kunne gjerne hatt en 5trinns kasse i bilen da!

 

men jeg klarer fin å overleve med 1,4 70hk'en

den slipper jo fint bake om jeg presser den inn i rundkjøringer =D

 

har veldig lyst på renault 5 turbo motor men det blir nokk med drømmen det =(

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt meg bremseselyndre bak og bremse sko

 

nå må jeg bare finne meg tak i 2. stk 7"-8" ATS classic felger i 13"...jeg har allerede 2 stk 6" som jeg skal ha fremme =D

 

noen som har noen anelse om hva jeg må betale for floking av dash ?

Endret av devil duck

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flocking ser lite bra ut på alt annet enn fullspekka rallybiler syns nå jeg... Går liksom ikke hand i hand med brun cruisebil ;)

 

en vær sin smak =), er hallveis enig med deg men jeg hater også hardplast å floking ser så mye bedre ut =)

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn! Kult med 340 cruisebil, men ta den med ut på en snødekt vei, det anbefaler jeg!

Er forresten mye plass til felger på disse 13x8 foran og bak er inget problem

 

 

Senk ja, Foran må man bygge om litt får å få skikkelig senk, se f.eks de to trådene her inne, jeg liker måten det er gjort på 340r`en. Ellers så får du titte på ebay.co.uk er en selger der inne med både fjærer og spax dempere, anbefales!

 

Jeg hadde fjærerene fra dai(han på egay.co.uk) og demperene på bruksbilen, med litt justering ble den bra lav:

3Medium-1.jpg

 

Omsmidde bladfjærer bak, senker 8cm. Oslo fjærsørvice fikser det billig.

Klosser er noe dritt, bygger ned plattformen til bladfjæra og gjør at bolten på demperen blir det laveste punktet på bilen, jeg har bøyd mer enn et par av de..

 

Og ja historien til 300 serien er litt av en saga, ufortjent dårlig rykte har disse bilene! Kos deg med bilen:) Send en pm om du skal selge da;)

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt meg bremseselyndre bak og bremse sko

 

nå må jeg bare finne meg tak i 2. stk 7"-8" ATS classic felger i 13"...jeg har allerede 2 stk 6" som jeg skal ha fremme =D

 

noen som har noen anelse om hva jeg må betale for floking av dash ?

 

partsandretards.no har ATS Classic, både i 7" og 8". Vet ikke hvilken boltsirkel du har jeg da.

 

http://www.partsandretards.no/webshop/category/7003

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn! Kult med 340 cruisebil, men ta den med ut på en snødekt vei, det anbefaler jeg!

Er forresten mye plass til felger på disse 13x8 foran og bak er inget problem

 

 

Senk ja, Foran må man bygge om litt får å få skikkelig senk, se f.eks de to trådene her inne, jeg liker måten det er gjort på 340r`en. Ellers så får du titte på ebay.co.uk er en selger der inne med både fjærer og spax dempere, anbefales!

 

Jeg hadde fjærerene fra dai(han på egay.co.uk) og demperene på bruksbilen, med litt justering ble den bra lav:

3Medium-1.jpg

 

Omsmidde bladfjærer bak, senker 8cm. Oslo fjærsørvice fikser det billig.

Klosser er noe dritt, bygger ned plattformen til bladfjæra og gjør at bolten på demperen blir det laveste punktet på bilen, jeg har bøyd mer enn et par av de..

 

Og ja historien til 300 serien er litt av en saga, ufortjent dårlig rykte har disse bilene! Kos deg med bilen:) Send en pm om du skal selge da;)

 

jeg har noen timer på din å 340r tråden for å si det slik (a)

 

hva må jeg ut med sån ca for omsmidde bakfjerer ?

 

har også hørt at noen kjøter på ca 90' landrover dempere bak for å få den litt stivere, kan dette stemme ?

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

partsandretards.no har ATS Classic, både i 7" og 8". Vet ikke hvilken boltsirkel du har jeg da.

 

http://www.partsandretards.no/webshop/category/7003

 

skyt meg gjerne om jeg tar feil men er ganske sikker på at det er 4x100 på den =)

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

hadde lite å gjøre på jobben idag så jeg dro hjem en tur å henter fram hjulene..

 

DSC00029.jpg

 

tok de med meg å fikk revet av de gamle vinterdekka og pussa dem litt å la på litt lakk

 

DSC00025.jpg

 

polerte også opp krom ringene

 

DSC00026.jpg

 

DSC00027.jpg

 

DSC00028.jpg

 

ble ikke supert resultat men helt greit!

skal ta meg av bakfelgene i morgen å få på de nye sommerdekkene

155/80r13 uniroial rain expert ;) gromm dim :P

kostet vel 240,- pr stk :P

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

da har jeg hatt prøveskilt i helgen og fikset litt ledningsnett og diverse =)

har også stjelt noen vinterdekk som jeg hadde på en gammel jetta

 

3"eksos stuss må man ha

DSC00176.jpg

 

tåkelykter og vw felger i sort med volvo crome ring

DSC00180.jpg

 

arbeids/svenskstuk ryggelys på fangern

DSC00179.jpg

 

biltema pinstripe sett ;)

DSC00177.jpg

 

DSC00178.jpg

 

polerte taket fort for morros skyld også

DSC00173.jpg

 

snart eu kontroll og etter det blir det senkefjerer og senkeklosser bake, + noen brede 13" felger =D

Endret av devil duck

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår