Gå til innhold

343 GL. svenskstuk vinter beater

Ranger emnet


devil duck

Anbefalte innlegg

for å være ærlig så aner jeg ikke. =S

 

har foresten bestilt senke fjerer til forran å skal få laget meg noen klosser til bake! =D kan bli bra, skal åsså prøve å få tak i noen 80talls alu felger i 13-14" =)

 

nye skilt er bestilt også så jeg kan registrere den med en gang biltilsynet åpner etter nyttår

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har fått meg 2 stk bmw bbs mahle felger i 6x13.. disse skal slifte farge!

 

DSC00183.jpg

 

DSC00186.jpg

 

DSC00187.jpg

 

åsså har jeg bestilt subaru extended wheel studs så jeg kan ha spacere på, å bbsene er så store i godset at bare 2 gjenger går igjennom på de orginale =S

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

reggistrert =D

 

driver å skraper asfalt matters baki pusser rust+ maler

 

DSC00260.jpg

 

DSC00255.jpg

 

har fått på fjernlys også =)

 

OST_2104.jpg

 

åsså photochopet jeg litt hvordan jeg vil ha det =)

 

OST_2104x4.jpg

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svensk stil ryggelys :P.. 6-700kr var jo ikke så ille men så kommer jo frakta også. hva kjørte du på av dempere bak da ? land rover ?

 

Hehe, dårlig til å rygge eller? :P

 

Ja blir jo litt frakt, må jo sende inn dine fjærer også, men går jo med klosser også, men er mye mer optimalt med omsmidde fjærer. Flytter ikke demperfestet så langt ned og fjæra blir stivere..

 

Jeg har justerbare Spax bak på min, veldig bra! Bedre enn coiloverne jeg fikk lagd til driftebilen

Anbefaler deg å kjøpe spax dempere av Dai/Classicswede på V3m, veldig bra.. Beste du får til 360! Når du først handler av han bør du kaste med polyforinger og fjærer så får du en bil som ligger bra på veien!

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har siklet litt på polyforinger fjerer å spaxdemperne til classicswede, er jo faktisk bare litt over 4 lapper for alle 300 delene han har!! men blir nokk klosser for nå på volvoen. kan vurdere viss jeg bytter til 2.0 drivverk å 2.3 motor med omsmidde fjerer

Endret av devil duck

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

var på glattkjøringstreff med vacn

 

OST_2468.jpg

 

OST_2491.jpg

 

OST_2493.jpg

 

 

takk til http://www.tankeboks.org for bildene over! meget pene bilder

 

 

IMG_4553.jpg

 

åsså verdens mest rettferdige dragrace ;) (enesete bakhjulstrekkerne)

 

IMG_4903.jpg

 

er foresten til salgs http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1299777;Modified=1302021140

pris kan diskuteres =)

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår