mysterio90 Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Har Toyota Carina E 1.6 Bensin, 1996modell som har kjørt 163000km som trenger forsikring. Eieren av bilen er 20år. Trenger det billigste forsikringen som finnes, altså ansvarsforsikring. Hvem gir billigst forsikring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Det varierer fra person til person, så du må nesten ringe til forskjellige selskap å høre. Tidligere brukte jeg Terra, som er Sparebankenes forsikringsselskap. Når jeg begynte på ingeniørutdanning, ble jeg medlem i Nito. De gir solid rabatt på gjensidige-forsikring, så da bytta jeg dit. Men ring rundt, store forskjeller på slikt :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Jeg har selv Gjensidige, og av de selskapene jeg tok kontakt med var Gjensidige mest ungdomsvennlig. If, Gjensidige har blant annet en kalkulator på nettsidene der du kan regne ut ca-pris. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolwerix Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Når jeg skulle forsikkre min første bil så ringte jeg rundt til flere forsikkringselskap for å høre pris og finne den billigste. Jeg endte da opp med gjensidige, dem er mest ungdomsvennlige virker det som. Du betaler litt ekstra i året fram til du er 23 år, men får tilbake dette ekstrabeløpet når du er 23 om du kjører skadefritt. Kan nevne at IF skulle ha ca 38 0000 for den samme forsikkringa som gjensidige skulle ha ca 8000 for! Lønner seg derfor å ringe litt rundt å høre. Jeg hadde ikke den mest forsikkringsvennlige bilen da den både var gammel og hadde turbo samt jeg var en 18/19 år. Siter VW Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Man må jo ikke bare tenke på årsprisen, men hva man får ut av forsikringsselskapet ved evt uhell etc.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje23 Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 jeg gir billigst forsikring :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg