Gå til innhold

Beskyttelsesplate bak dørhåndtak - noen erfaringer?

Ranger emnet


cat0

Anbefalte innlegg

Hei,

Min relativt nyanskaffede Golf 2 har åpenbart vært utsatt for innbrudd en gang, så det ser litt uryddig ut rundt dørhåndtaket på førersiden. Man kunne jo selvfølgelig få dette utbedret, men så kom jeg over disse platene på ebay:

 

doorsafetyplate.jpg

 

Noen som har vært borti disse? Er de verdt prisen, tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en slik på biltema, tok innmaten ut av boksen, passa perfekt inn i ett høytalergitter midt på dashbordet, ei dråpe superlim, og kobla så den får strøm med tenning av.

 

Ser profft ut, og ikke uorginalt jall, og det ser ikke ut som biltema lenger.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for innspill, får vel heller spytte i nevene og rette/lakke elendigheten.

Alarm er i og for seg ikke noe dårlig forslag, men blir kansje litt overdrevent på en bil til 10000. Juksediode montert litt elegant er nok mer aktuelt. Hadde en sånn på førstebilen midt på 90-tallet... Men mener å huske den blunket litt i overkant hurtig i forhold til de diodene som faktisk har en alarm i andre enden.

 

Når det er sagt hadde jeg bare innbrudd i den bilen én gang, og da hadde jeg glemt å skru på "alarmen". :)

Endret av cat0
skrivefeil...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekslene er sikkert greie, og koster sikkert ikke mange kroner.

 

Linken til bildet er imidlertid ikke så veldig tillitsvekkende:

 

www. your mother was a hamster and your father smelt of elderberries.com / wooden_trojan_rabbit / doorsafetyplate.jpg

 

:) :) :)

 

Edit: lagt til mellomrom i URL for lesbarhet.

Endret av Bwana


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk domenenavn, da regner jeg med at Black Adder er en serie du liker godt :)

 

Når det gjelder innbrudd i bil, er det sant at en diode og alarmklistremerker hjelper litt. Men det som hjelper mest er å ha det ryddig i bilen, ikke la NOE ligge synlig, ta av fronten på cd-spiller, ikke ha mynter i bilen og slike ting. Junkiene nøler ikke med å knuse ei rute hvis de ser et par tiere, eller en jvc-spiller fra 1995 :)

 

Anbefaler også en rattlås fra biltema e.l., da golf 2 er en lettstjelt bil.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk domenenavn, da regner jeg med at Black Adder er en serie du liker godt :)

 

Absolutt, men domenenavnet er rappet fra Monty Python and the Holy Grail ;)

Men nok om det.

Etter innspill her og litt finlesing på vwvortex ser det ut til at jeg uansett blåser i disse platene, da jeg har Mk3-look-håndtak som ikke passer.

Endret av cat0
dårlig evne til å formulere setninger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår