Gå til innhold

Knut sin Astra Bertone

Ranger emnet


Splat-dd

Anbefalte innlegg

Vinteren er om hjørnet, og sort blir om til hvitt.

dsc00143mi.jpg

 

Må si Ebay er en god venn når kulda sniker frem.

Har funnet meg karbon-ramme til instrumentene, men pga krom-ringene har jeg ikke fått montert denne.

Fikk de ikke av.. har lest at det kan være fester på baksiden for å holde de på plass, evt. bare lim de er festet med, anyone?

 

So far, so good!;)

Knut B. Richardsen

Opel Astra G Coupé aka Bertone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Knall bil det der ;) blir spennande å se åssen det her blir seende ut til slutt..

 

Har en venn som ikke kan kjøre bil som har kjøpt seg en slik en i samme farge som klingeberg, så når jeg er sjåfør for han, så er det sjeldent jeg koser meg mer enn i den bilen, de er svinegode å kjøre...

 

Om tigraen går åt skogen en gang i tida er jeg redd for at jeg må leite fram en slik en også :D

Endret av Karlzen

1997 MB C200 - 1998 Opel Tigra 1,4 16v - 2000 Opel Vectra B stv 2,0 16v - 1997 Opel Vectra B stv 1,8 16v - 1994 Opel Vectra A 2,0i - 1995 Opel Vectra A 2,0i - 1987 BMW e30 320 - 1990 VW golf mk2 gti - 1986 VW golf 1.3 - 1982 Opel corsa 1,6 gsi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall bil det der ;) blir spennande å se åssen det her blir seende ut til slutt..

 

Har en venn som ikke kan kjøre bil som har kjøpt seg en slik en i samme farge som klingeberg, så når jeg er sjåfør for han, så er det sjeldent jeg koser meg mer enn i den bilen, de er svinegode å kjøre...

 

Om tigraen går åt skogen en gang i tida er jeg redd for at jeg må leite fram en slik en også :D

 

Ja, jeg er fornøyd.:)

Gleder meg stort!

 

Hhehe, det er godt ;)

 

Ligger flere til salgs, så bare å rive i:)

Knut B. Richardsen

Opel Astra G Coupé aka Bertone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Heiiiåhå..

 

Lenge side siste oppdatering.. som nevnt da, skulle den bli den siste lille.. så da måtte jeg vente litt med den neste for å få til et noget større innlegg!:)

 

Planene mine da var som følge:

- Full styling-kit fra Rieger Tuning

(frontfanger, sideskjørt, hekkskjørt)

- Irmscher spoiler

- Baklykter

- Lumma grill

- Soting

- Tåkelys

- Nytt eksos-system

- Sports luftfilter

- Lyktesenkere

- Krom speildeksel

- Krom vindusviskere

- Antenne

- Felger

- Stereo-update

 

Med mere...(med forbehold om feil)

 

Baklyktene viste seg til å være egnet Astra G CC 98-.

Så får se om jeg finner meg noen andre.

 

Tåkelys og eksos-system var bestillt i god tid.. men levering og uklare selgere gjør at ting ikke kommer som bestillt.

Men skal visstnok være på tur!

 

Lyktesenkerne var i grunn ikke nødvendige.. og ser resultatet ble bra, selv uten de.

 

Gitter org. sort til Rieger Tuning-kittet og grillen er sort, men lakkert sølv for å få en bedre look siden bilen er sort og en bedre match til speildeksel/viskere.

 

Venter med gitter bak til nytt eksos-system er montert for tilpasning av gitter rundt pottene.

 

Inntil videre blir ikke felger prioritert..

Stereo-update med noe mer trykk er under vudering..får se hva som blir gjort.. vurdering er for å spare plass i bagasjerom evt. oppdatert orginalt, evt. sub i hattehylle.

 

Ellers stor bildeupdate!

 

Ren og rålekker!

knutsinastrabertone001.jpg

knutsinastrabertone031.jpg

knutsinastrabertone043.jpg

knutsinastrabertone085.jpg

knutsinastrabertone103.jpg

knutsinastrabertone121.jpg

knutsinastrabertone123.jpg

knutsinastrabertone125.jpg

 

..enda litt ekstra for jeg skal bli helt "ferdig".

Men ellers, meget fornøyd!

 

Polering kommer med nye bilder.;)

 

Har også vasket bilen innvendig, smurt frontruten inn med regn avvisning så det perler av. Smooth.

Stikker ut nå og vasker og smører inn skinnet.:)

Knut B. Richardsen

Opel Astra G Coupé aka Bertone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pent pent :) som du sa, bare baklyktene nå da :D skal til rudskogen treffet neste helg med den eller?

1997 MB C200 - 1998 Opel Tigra 1,4 16v - 2000 Opel Vectra B stv 2,0 16v - 1997 Opel Vectra B stv 1,8 16v - 1994 Opel Vectra A 2,0i - 1995 Opel Vectra A 2,0i - 1987 BMW e30 320 - 1990 VW golf mk2 gti - 1986 VW golf 1.3 - 1982 Opel corsa 1,6 gsi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår