raboc Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Har laget en kort film med en del høydepunkt fra 2003-sesongen. Tilbakemeldinger er velkomne! http://www.pvv.org/~olekvi/raboc.org_-_2003_collection_DivX.avi (ca 23 MB) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 genial film! :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Ja du fikk meg hvertfall til å lengte ENDA mer etter sommern..... Genial film ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 bra film detta =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 nei den filmen syntes jeg ikke noe om.. manglet masse.. hehehe nei da den var super :D Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 bra film :D :D Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Genial film, skulle bare vært mere, å vart lengere.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by Quicksilver nei den filmen syntes jeg ikke noe om.. manglet masse.. hehehe nei da den var super :D Irriterer meg noe helt jævlig at jeg ikke kom meg på årets Right On på Gardermoen. Hadde jeg vært der hadde det garantert blitt en lengre film :) (var jo utrolig mange bra tider som ble satt den helga) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Feeeet film :D thumpsup Men why ohhhh whyyyyyy...... må du ha musikk på`? Alle filmene som blir laget er det musikk på banekjøringen... jeg vil høre motorlyd. ;) Ikke ta dette ille opp, men jeg synes det er skikkelig irriterende med musikk på bilkjøring, hadde vært så konge hvis musikken hadde vært mye svakere evnt borte. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by Asim Men why ohhhh whyyyyyy...... må du ha musikk på`? Alle filmene som blir laget er det musikk på banekjøringen... jeg vil høre motorlyd. ;) Ikke ta dette ille opp, men jeg synes det er skikkelig irriterende med musikk på bilkjøring, hadde vært så konge hvis musikken hadde vært mye svakere evnt borte. :) Jeg pleier ikke å ha musikk på andre filmer, men syntes det passet greit her hvor det ble såpass magne korte sekvenser. Blir så kaotisk med lyden ellers. Men jeg er enig med deg; jeg vil også gjerne høre motorlyd, så det blir en avveining :/ (alle klippene finnes uten musikk i andre filmer jeg har laget tidligere i 2003 - de er dessverre offline nå pga. diskkrasj) (noen som har masse diskplass og båndbredde? :) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
btl Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by Asim Feeeet film :D thumpsup Men why ohhhh whyyyyyy...... må du ha musikk på`? Alle filmene som blir laget er det musikk på banekjøringen... jeg vil høre motorlyd. ;) Ikke ta dette ille opp, men jeg synes det er skikkelig irriterende med musikk på bilkjøring, hadde vært så konge hvis musikken hadde vært mye svakere evnt borte. :) Jeg er helt enig. Bort med den jævla musikken. :) Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 fin film det der :) Gleder meg til å se oppfølger'n Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 får svarte meg bare svart skjerm gjennom filmen.. veldig mørk film eller? kan hende det er derfor, for min skjerm er nemlig ekstra skarp, så da blir det noe mørkere. (hva heter sangen? ;) edit: måtte visst kjøres i divxplayer ja =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 så mye vi savner sommern, så regner jeg med jeg ser mange som er ute med hårfønere for å få vekk snøen i morra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Fin film det der:) Får meg virkelig til å lengte etter vår... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg