Gå til innhold

Hvilken bil gir billigst forsikring?

Ranger emnet


2fast4u86

Anbefalte innlegg

Mercedes-Benz W/S211 er billig bil å forsikre, tror det var ca 5000 med full kasko og normalt med kilometer.

Selv betaler jeg vel mere for delkasko på min S124.

 

At du betaler 1700 for forsikring på en corrado G60 kan iallefall ikke tilskrives vanlige forsikringsvilkår. kjørelengde på 3 km i året da eller.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

At du betaler 1700 for forsikring på en corrado G60 kan iallefall ikke tilskrives vanlige forsikringsvilkår. kjørelengde på 3 km i året da eller.

 

Det må være noe sånt ja. Det var jo sykt lite! Hvilket selskap har du forsikringen i EliteCorrado?

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensidige kom best ut med kun ansvarsforsikring, 5000 km, 20% på Golf Polo 1996 modell til 4636,- i året. Har jeg behov for noe annet enn ansvarsforsikring da? Kommer nok ikke til å kjøre mer enn 1-2 ganger i uka. Gjerne lengre strekninger (hvis dette har noen betydning).

 

Foreldrene mine er storkunde i Storebrand, men det endte opp på litt over 6000,- Kan jeg få noen fordeler ved at foreldrene mine er storkunde hos dem?

Die Audi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrik ut hvis du finner en forsikring som er billigere enn 7000,-, jeg kjører nå ELBIL!!!! og selv DEN med en motor på spinnville 12kW har kun en tusenlapp lavere forsikring en corolla'n til en kompis av meg.

 

Rekorden min er forøvrig 2500,- i året, men det var på den gamle bobilen min :)

 

Og jeg er da 19 år.

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sittet å tittet litt på biler nå, og jeg må si jeg virkelig liker Saab. Hvis jeg er heldig kan jeg komme over et eksemplar av Saab 900S til 15 000,- som har gått relativt lite. Er det forresten noen ulemper med disse bilene?

 

Hvor billig kan jeg komme ut med en slik bil, når jeg er 23 år og aldri har hatt forsikring på bil før?

Die Audi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Seriøst? Jeg har en 92mod Audi 80 TDI som jeg betaler over 5k på inkl. ungdomstillegg! =O

 

Med andre ord til trådstarter: Ikke kjøp deg en Audi.

 

Synes du dette var mye? :O

 

Jeg betaler 12k i året på en 92mod Saab 9000 2.0L! Men 20%bonus og 8000km i året :/

 

Men det er delkasko da :P Men synes likevel at det er mye xD

 

Ihvertfall med tanke på at jeg betalte 8500kr i året for en Lancia Dedra 2.0 Turbo! Samme bonus og kjørelengde ;) Synes det var litt rart siden det er en sjelden bil, med turbo!

Volvo 740 B230ET!

Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår