Gå til innhold

Hei! Noen som trenger deler fra brukbar Golf2??

Ranger emnet


volvovassdal

Anbefalte innlegg

Så du har ikke annet og gjøre enn og legge ut bilder av biler du kjører over på forumet?. Er du en sånn liten gutt som gikk glipp av førsteganstjenesten kanskje?.Siden du kjøper en sånn haug av en lastebil,kan nesten ikke kalle det det engang.. få deg en hobby,kjøp deg noe som du kan kalle bil da,har vell ikke mopedlappen engang...Eller er du en liten riskoker gutt,som blir gira av nfs og F&F Filmene?? :P

 

Hehe, her har vi tydligvis en kar med peiling:lol:.. Hadde du lyst på akkurat DEN golfen? Er det derfor du er så sint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok ikke det som var grunnen til att jeg svarte deg nei,men virker som du har lite og gjøre på fritiden siden du sitter og lager sånne tråder som dette.Om jeg har peiling eller ei,er vell kanskje ikke du den riktige og uttale deg om kanskje?? :)

 

Har sånn passe greit me gjørmål på fritia, men noen ganger slår jeg til med en tråd sånn utpå kveldinga i helgene.. Noe mer du lurte på angående min fritid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf 2 har vel aldri vert noe BIL ? Framhjulstrekk med max 112 hester orginalt eller hva det nå er... Skal du har golf så er det bare golf 1 som er tingen!

Golf er bare Feilhjulsstrekk-biler som alle har! Vil nå heller påstå at det er du som har RÆVA smak som Bare kjører volkswagen. At folk blir lei seg av å se en HELT VANLIG 4-DØRS golf knust synes jeg er litt rart...

 

---------

 

Wow.. En standard Golf mindre var da ikke noe skandale, men framhjulstrekk og max 112 hk ? LOL! Du kan plusse på 98hk til som kom originalt i versting utgaven, og på de få kiloene bilene veier så virker det så absolutt, store saker i 1989/90 - Er Golf MK1 som du synes er TINGEN som kom med max 112 hk. Dagens oppdatering, takk for meg! :)

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår