nitewlkr Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Originally posted by KeW|ar og her inne DRITER vi langt i om det er skrive feil.. du skjønner sikkert hva han skulle frem til??? for all del ikke la dette bli som news gruppen no.teknologi.bil der 80% av alle postene er klaging på hvordan andre poster. Makan til laushore noen kan være. Største hora her inne er vel deg:D :D :D :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Originally posted by Silverwrx får ikke opp noe info på b4u. Kommer bare opp modda mitubishi lancer med plastikk (jaja evo 6 da), trodde lancer gikk ut av prod i 1996 og ble erstatta av carisma.. hehe kødder litt... men kommer ikke inn på info. Hvor/når/hvor mye?? Skulle gjerne bremset badebalja på 4wd vei... Det er en knapp/link i rosa skrift lenger ned på siden. Fix oppløsningen din eller scroll ned ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeW|ar Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Originally posted by Audi90 Største hora her inne er vel deg:D :D :D :D snakker du om som feier over alt med 2 bein(inklusiv hunder som kan stå på 2 beien) *burne på 8890*:D Siter 1997 Audi A8 (S8 wannabee) 1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no) 2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline 99/00 Suzuki Gsxr 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 ikke hunder... men til nød sauer og damer fra bergen:op Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverwrx Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 thanks loppa! Det ble bedre!! får skylde på en bedriten jobbpc og mine manglende pc kunnskaper... Siter MY09 WRX STi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
be-4-you.com Skrevet September 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Du må trykke på den linja hvor det står: "To enter site" du har jo ikke fått vært inne på siden vis du ikke har kommet lenger...........:rolleyes: Stå på! Siter www.be-4-you.com T 22970305 Fax 22970304 Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm Ta kontakt for et godt tilbud ;-) WWW.BE-4-YOU.COM -------------------------------------- Strømsveien 185,0665 Oslo På alnabru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
be-4-you.com Skrevet September 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Til helga braker det løs hos autoconsult (Per Guldbrandsen) 28 SEP!!!! Rulendelandevei Har DU meldt deg på ?:rolleyes: Siter www.be-4-you.com T 22970305 Fax 22970304 Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm Ta kontakt for et godt tilbud ;-) WWW.BE-4-YOU.COM -------------------------------------- Strømsveien 185,0665 Oslo På alnabru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Har du en formening om hvor lenge dette vil vare ? Er det noe vits å komme luntende kl 12.00 f.eks ? (skal på fest fredag og vil helst være nogenlunde edru når jeg kjører dagen etterpå:D ) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Har ikke fått bilen kjørbar ennå. :rolleyes: Men vi kommer for å se, og filme. :D :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
be-4-you.com Skrevet September 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 hoksund,skotselv rett uten for drammen er stedet, tror mange vil bli overasket ......det blir jo morro å se hva de tipper selv på sitt hk tall å hva de egentlig har....;) Siter www.be-4-you.com T 22970305 Fax 22970304 Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm Ta kontakt for et godt tilbud ;-) WWW.BE-4-YOU.COM -------------------------------------- Strømsveien 185,0665 Oslo På alnabru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Må si jeg syntes dette er et bra tiltak/tilbud, for oss bil-gale.... :D Håper å få målt kjærra mi, en gang j oxo. Dvs. jeg SKAL få målt den. Er jo nyssjerrig på hva jeg har forran der... Til våren, regner jeg med..... :) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Originally posted by be-4-you.com hoksund,skotselv rett uten for drammen er stedet, tror mange vil bli overasket ......det blir jo morro å se hva de tipper selv på sitt hk tall å hva de egentlig har....;) Ja dette må jeg jo bare få med meg!! Regner med at du skal bremse cossien?! Eller er ikke rullene til guldbransen sine ruller "bra nok" heller for superbilen din? Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 kaja_marlene: kansje du møter opp for å bremse noen av kjøretøyene dine??? eller kansje du ikke har noe og e mesunnelig på dem som har??? :cool: Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BE4YOU Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Det er fortsatt ledige plasser for bremsing av bil enten det er 2wd eller 4wd. send inn påmeldinger på ruudracing@be-4-you.com Pris: 800,- for 4wd pris:500,- for 2wd for 200,-kr i tilleg for man justert bilen med uego , for å se om bensinforholdet står i samsvar med ladetrykk osv! det er jo sefølgelig lov å bestemme seg der nede også, drop in men det hadde vært flott med en liten oversikt! Siter "IF YOU FEEL IN CONTROL. YOU'ER NOT GOING FAST ENOUGH" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Originally posted by gtr kaja_marlene: kansje du møter opp for å bremse noen av kjøretøyene dine??? eller kansje du ikke har noe og e mesunnelig på dem som har??? :cool: hehe har allerede bremset sykkelen jeg. og ikke får jeg gjort det hos guldbransen heller. ellers skulle jeg gjerne gjort det! Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg