Sonax Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Tror alle pinnene er bøyde, skal vell godt gjøres og berge alle hvis jeg prøver bøye dem beine igjen, så det tror jeg ikke jeg gidder, var jo noen stykker :P Får vell traske til huggern å se hva jeg finner da, må jo få orden på bilen=) Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 hehe, ja ska se ka æ klare :P men tl3518, vet du om d finnes et alarmsystem som kan kobles på dette? har et anlegg til ca 30k som jeg gjerne vil beskytte litt :P rclick selger alarmsett med fjernstyrt døråpner også. Synd du har bestillt alt. :P Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 rclick selger alarmsett med fjernstyrt døråpner også. Synd du har bestillt alt. :P faen! :p hehe, jaja.. men finnes d ikke noe æ bare kan montere lamme den sånn at den e lamme den og skrur sæ på når æ låse dørn og skrur sæ av når æ åpne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Det du kan gjøre er å montere en vanlig alarm uten fjerbetjening, altså som aktiveres og deaktiveres med dørlåsan, og ikke med egen kontroll ;) Da vil du få de funksjonan du er interessert i sant? Hvis ikke kunne kanskje jeg kjøpt fjernbetjenten av deg, så kunne du bestilt alarm med fjernbetjent. Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet September 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Det du kan gjøre er å montere en vanlig alarm uten fjerbetjening, altså som aktiveres og deaktiveres med dørlåsan, og ikke med egen kontroll ;)Da vil du få de funksjonan du er interessert i sant? Hvis ikke kunne kanskje jeg kjøpt fjernbetjenten av deg, så kunne du bestilt alarm med fjernbetjent. ja d va en go ide:P men så e d jo ingen som har linka tell den me fjernstyrt sentrallås.. off.. tongvindt :p men får se.. noen som har link til mæ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Den du har linka til funker ikke G3. Denne derrimot, http://www.rclick.co.uk/product_info.php?cPath=50&products_id=371 , hadde jeg på min. Kjempelett å montere. Kobler den boksen som følger med mellom den orginale. Sitter under høyre baklykt. har du eller kan du laage et koblings shjema til dt her? (A) har fått den idag og har lyst å koble den til, men fatte ikke heeeelt kor alt skal.. men mesteparten og dr hadde vært fint om nån som har gjort dt før dele litt info ;) takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 (endret) Søk på Ebay så kommer det mange variater fra Tyskland: vw golf 3 FUNKFERNBEDIENUNG Finnes forskjellige varienter, både med nye nøkler og løse sendere til å henge på nøkkelringen. Det siste er kanskje sikrere å få til å virke dersom man har nøkler med startsperre? Også en dansk distributør for de som kanskje ikke er så stive i tysk ;) http://inca-pro.dk/shop/auto-alarm/keyless-entry-system.html Fjernstyring, med og uten alsrm Obs: Disse sender vist bare til Danmark :( -- Endret September 11, 2009 av Bwana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 går det ann å få kjøpt sånn ein vippe nøkkel som ikkje fungerer eller? bare for pynt egentli :) heh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet September 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 går det ann å få kjøpt sånn ein vippe nøkkel som ikkje fungerer eller? bare for pynt egentli :) heh e jo bare å kjøpe:P men ikke koble dt til... e litt unødvendig da..:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet September 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Søk på Ebay så kommer det mange variater fra Tyskland:vw golf 3 FUNKFERNBEDIENUNG Finnes forskjellige varienter, både med nye nøkler og løse sendere til å henge på nøkkelringen. Det siste er kanskje sikrere å få til å virke dersom man har nøkler med startsperre? Også en dansk distributør for de som kanskje ikke er så stive i tysk ;) http://inca-pro.dk/shop/auto-alarm/keyless-entry-system.html Fjernstyring, med og uten alsrm Obs: Disse sender vist bare til Danmark :( -- har jo kjøpt, men lurer på om noen har koblingsshjema fra den boksen æ har fått og den æ ska koble på.. så slæpp æ å prøve å feile så mye.. va ikke så mange kabla som va lik som æ hadde forventa :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 blir litt dyrt å kjøpe det for å ikkje bruke det ;) sentral låsen funker ikkje så lite vits å koble opp :) heh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet September 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 såppas :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiitfire Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Montert fjernbetjenten? Er det ikke bare plug N' play?? Må høre hvordan det går for deg nå før jeg bestiller selv. Siter 1967 VW boble Cabrio *Solgt* 1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt* 1996 VW golf MK3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet September 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Montert fjernbetjenten? Er det ikke bare plug N' play?? Må høre hvordan det går for deg nå før jeg bestiller selv. er jo egentlig bare dt, men må vite ka som e ka bak i boksen på bilen min.. årker ikke koble feil:P men dt så ganske så enkelt ut, fine nøkla da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coqrouge Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Den du har linka til funker ikke G3. Denne derrimot, http://www.rclick.co.uk/product_info.php?cPath=50&products_id=371 , hadde jeg på min. Kjempelett å montere. Kobler den boksen som følger med mellom den orginale. Sitter under høyre baklykt. Skal hente pakken min fra TMtuning på postkontoret imorgen, så det va litt kjipt det du nettopp sa. Har du noen erfaring med den siden du vet den ikke funker til G3? Har lest litt på VWvortex og vwaudi-club om div. sentrallås "fjernstyrere", og har fått med meg noe om doble pulser eller noe slikt. Hadde vært flott hvis du kunne utdypt hvorfor kittet fra TMtuning ikke funker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg