Gå til innhold

SJELDENT clutch hus ?

Ranger emnet


Green-Lightning

Anbefalte innlegg

Volvo'n min , en Volvo 245L fra 1975 , sitter det B20a i med M45 kasse i:thumb .. er det bare i hive nedi vis jeg setter inn en M47 ?:volvsmile eller så har jeg tenkt på å kjøpe b23 å sette nedi, men vil ha B20'n der å , morsomt å ha, er jo sjeldne biler, langtak å b20:tannløs:

-1975 Volvo 245L

-RIP-1974 Volvo 144

1986 Volvo 240GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo'n min , en Volvo 245L fra 1975 , sitter det B20a i med M45 kasse i:thumb .. er det bare i hive nedi vis jeg setter inn en M47 ?:volvsmile eller så har jeg tenkt på å kjøpe b23 å sette nedi, men vil ha B20'n der å , morsomt å ha, er jo sjeldne biler, langtak å b20:tannløs:

 

er vel litt sjeldent ja. sto på de første bilene i 200-serien som kom med B20 motor. jeg har et sånt liggende jeg og...

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der er riktignokk et litt sjeldent clutch hus. men det er ikke av gull å verdt mest i verden.

men det finnes et clutch hus som er enda mere skjeldent enn det som står i 200 me b20 å det er diesel clutch huset til volvo. dette blir jo brukt hvis man vill sette inn audi motor i volvo.

 

hvem prater om gull? men det er sant det du sier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk også b20 med m40 på de første bilene i 200 serien:) det gjør jo dem deklsene enda mer sjeldene;O hehe

vil tro han mener det huset som satt på B21(skakking) med M40 det er det ikke så mange av..

Tyggern:04 V70N titanium sport edition

96 945 turbo(bruks kjærre)

01 VW polo 6n2 colour concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår